Vita hem del 6
jag hann med lite nytt i bloggen igen om nån vill kika på mina strut www.metrobloggen.se/lillensmamma
jag hann med lite nytt i bloggen igen om nån vill kika på mina strut www.metrobloggen.se/lillensmamma
Tack tack ja jag tänkte den kanske passade att visa i den här tråden Det har bara blivit en än så länge men jag tänkte att jag skulle knåpa ihop några fler men det blir nog med en annan spets för jag hade inte så mycket kvar av den där. Jag får ge mig ut på spets jakt!
aj då stackars grannar :-/ det är lite jobbigt med lägenhet tycker jag att man får höra grannarnas privatliv, jag vill inte vet när de grälar, blir sams eller duschar! vår lägenhet är som tur var rätt tyst har bott i värre hus...huu
Ja just att höra andra kommer jag absolut inte sakna när vi flyttar. Vi har som tur är goa grannar på samma våningsplan iaf men den sura gubben på övervåningen som alltid suckar och gnäller när man möter honom i trappan kommer jag inte sakna...haha
Hej !!Bea du hade varit in på min blogg va kul!! struten som du frågade om är jätte lätt att knåpa ihop.jag hämtade faktiskt en mall på den här sidan www.pandurohobby.se/public/docs/hobbyideer_barnsidor/sv/2003nr4_s24-25_julpynt_sv.pdf
Struten blev rätt stor så till nästa strut kommer jag förminska mönstret lite. Sen så limmade jag bara på spetsen längst upp och valfritt band till "handtag". Idag ska jag köpa polkagrisar och fylla struten med! På panduro finns lite tips på jul pyssel som man med enkla medle kan göra lite lyxigare med spets och ett lite lyxigare papper blir dom ju söta.
ja fy det är så trist, jag förstår dig helt å hållet. Min sambo har tagit på sig helg jobb igen! å idag gick han tidigt i morse och jag kommer inte se honom förän i morgon igen för han ska iväg med jobbet sen på julfest oxå så han blir nog sen hem. Han har jobbat massor och idag ringde hans mamma och var oroad över att han jobbar igen för hon är så rädd att det ska slita på vårt förhållande att han jobbar mest hela tiden. jag hoppas det ska bli bättre sen när vi har huset och han har massor som ska göras där, då kommer han förhoppningvis bara jobba så det går runt för oss. Vi har bara ett barn än så länge, vette sjutton hur jag skulle orka 2 när man mest är själv hemma.
nu har jag gått me i hwita rum... nu ska ja in där å rota lite hehe
hej hör kommer jag som vanligt med mina funderngar uta natt hunnit läsa igenom hela tråden. jag skummade lite snabbt och såg mycket fint ska se om jag hinner läsa och komentera lite oxå. Sonen sover äntligen en liten tupplur efter att ha haft en grinig eftermiddag.
Till frågan... är det någon har som prenumererar på Lantliv och vilket datum får man tidningen då? jag beställde nämligen en prenumeration över nätet och tänkte jag skulle ha fått den till dec men ingen tidning har dykt upp.
åh tack. hmm undra om det tänker dyka upp nått hos mig eller om jag inte får det den här månaden eller inte alls..jaja jag väntar lite till annars får jag kontakta dom.
Super fina leksaker du beställt till barnen!! Jag har så svårt att välja nått till sonen. Han är ju bara 7 månader men vet ju redan vad han vill ha, saker i plast som låter. Men å speedad som han är så tycker jag nått lugnare passar honom bättre.
åh så synd!! det var verkligen ett fint hus men att de kommer bli dyrt kan jag tänka mig.
M HOW skrev 2007-12-04 16:56:37 följande: