Vita hem del 6
Så nu behöver ni inte titta mera om ni inte vill

Missade några kommentarer...Längre än så här kan jag inte börja gå bakåt.
Nu ska jag logga ut. Återkommer imorgon. Sonen är bättre så det blir nog dagis imorgon om natten blir någotsånär. Han sov bara en timme idag, men hostade sig genom den timmen. Bävar för natten. Skulle vilja åka in och få "spira" åt honom, men känner mig lite feg. Nu igen skulle de väl tänka... Förresten, pratar ni om "spira" också? Alltså det då de får andas in koksalt och någon medicin som lindrar inför natten.
Godnatt!
Hej på er!
Hemma igen från en ganska tuff dag på jobbet. Hade bl.a. ett föräldramöte.
Började med att läsa ikapp, men ser att jag inte har en chans att kommentera. Så därför ger jag en bamsekram till alla sjuka, med män somär sjuka och med barn som är sjuka.
Och alla fina söta bilder som ska bli julkorta så kommenterar jag i en kommentar: JÄTTESÖTA! Och alla kort blir perfekta julkort!!!
Och alla andra som mår dåligt över diverse otrevligheter eller annars bara vill ta åt sig så får också en värmande kram
Tror jag hänger på i snacket härifrån nu.
Alltså en med fot då? Då har jag inga förslag Själv letar jag efter lampskärmar till mina pentiklampor. Vill ha med ett fint monogram på. Förslag på nätbutik tas tacksamt emot. Och inga sviiiindyra skärmar, gärna.
Ok. Visa bild om du hittar! Kul med lampor!
Appropå lampor. Minns ni att jag höll på att bli gråhårig av allt letande efter skomakarlampor??? När jag väl hittade så råkade jag hitta på två ställen ungefär samtidigt. Hade beställt från en affär som enkom skulle skicka efter lampor till mig. Dagen efter hittade jag nästan likadan (men finare) till hälften billigare pris i en annan affär. Så nu känns det inte lika vemodigt att ta ner stjärnorna då det väl är dags, för jag ser framemot att sätta upp mina kära lampor också