Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita hem del 6

Ok. nu sparkar jag ut mig själv...hade hoppats på att fl skulle göra det åt mig...händer ju ibland men INTE  nu

Sylt - håller med

Nublu - är det samma små byttor som jag har? Om det är andra så vill jag också haaa!

• lasseliten

Jättefina kläder Mimma!

Känner väl igen mig i att vara klumpig och ivrig. Det där kunde lika väl ha varit jag. Det är såå tråkigt när det händer...men om ett tag kommer du inte tänka eller ens se skadorna. KRAM!

Malins - så roligt att det blir bra! Bra jobbat också!

• lasseliten

God morgon!

Datorhaveri igår kväll....tur att mannen kom hem med en annan dator. Här hemma är jag själv med sonen oftast tidig måndagmorgon till sen onsdagkväll. Det är ganska tungt men jag börjar vänja mig. Desto bättre är det när mannen jobbar hemifrån resterade dagar. Idag är det hans tur att lämna på dagis.

Juliah - gästhuset blir superduperfint!!!!

• lasseliten

Knyttis - det var superhärligt! Nästan en meter snö, bara några minus. Perfekt för en dag i backen

Är sååå glad. Kom på att mina föräldrar har en gammal industrilampa, efter min morfar. det är precis en sån som jag har suktat efter länge Den har en lång arm som man fester i väggen. Jippi!

• lasseliten

Eller hur Juliah Det finns en nyproducerad lampa som har liknande funktioner/stil och den kostar 3800 kr tror jag. Hade tänkt att önska mig en sån typ till jag fyller 30 eller nått. Mycket pengar! Nu får jag en GRATIS och FINARE!

Svar på tråden Vita hem del 6