Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita hem del 6

ALLA bilder är välkomna Kajsa! Alltid kul att se bilder. Tror inte heller att er tvättstuga är så hemsk, den är ju hemma hos dig och där är allt fint, enligt mig!

• lasseliten

Ok, Kajsa du ska se vår tvättstuga. Juliahs förra är i bättre skick än vår Er är ju fräsch! Håller med om att ett skynke skulle göra susen. Rostfritt är snyggt ju!

• lasseliten

Japp, värre Juliah! Så kallt att det blir isklumpar i sköljmedlet. Tvättar i vår källare..fuktigt och rått. Skitigt och stökigt. Ett hopplöst fall för tillfället

• lasseliten

Lynn - nu har jag inte dunderkoll på Juliahs tapeter, men tror att det iaf finns liknade från (min favvo) Lim och handtryck. De har en hemsida och brukar finnas med i värsorterade färgaffärer.

Tack alla för att ni engegerat er i våra dagisbekymmer. Idag har iaf varit en helt ok dag för E på dagis, kanske är svackan redan över? Hoppas!

Nu vill E att vi ritar!

LCroft- skickar en KRAM till dig och dina sjuklingar!

• lasseliten

mimma - vi köpte vårt hus billigt. 430 000 kr, men har renoverat en hel del. Har nog lån på det dubbla nu, men då har vi handlat en del grejer till hemmet med.

Betalar ca 4000 till banken, amorterar ca 500

Har direktverkande el, vedeldning.

• lasseliten

Hm, funderar. Hade inte Gemelli problem med sin sida? Även fast man var med i gb så kom man inte in. Hoppas det är därför...annars, vet jag inte varför hon skulle ha avreggat sig. Skynda dig tillbaka Gemelli!

• lasseliten

MM - jag hade ryggsäcken som är buggans egna, som man kan spänna fast på styret. Så där tycker jag är den är. Fördelen med buggan är ju att den är så smidig och lätt, men du kan inte packa massor på styret för du blir den instabil.

Svar på tråden Vita hem del 6