Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Karamellfabriken skrev 2007-12-01 19:22:50 följande:
    Visar bild på hästen imorgon när jag målat och stylat.Får man inte tala om var man köpt saker heller i tråden nu? Räknas det också som reklam, eller?Är det någon som kan tipsa mig om några små roliga lådor. Gärna i trä som man kan måla vita.Jag har hittat så söta nummerskyltar i porslin 1-4 som jag skulle vilja sätta på något.Tips?Inget juligt, jag vill ha dem uppe hela året !
    Vad jag har förstått så är det bara reklam för saker man själv säljer som är förbjudet.
  • LinaoMatilda
    Karamellfabriken skrev 2007-12-01 19:34:02 följande:
    Aha, vilken tur då, annars skulle ju tråden falera alldeles!Åh, söta zinkhus! Vilket valde du?
    Det lilla för 199kr
  • LinaoMatilda
    newht skrev 2007-12-01 19:29:48 följande:
    Ja det är det! Hmm...kanske ska ge en hint te mannen min med!
    Ja men din man är ju så go mot dig ändå
  • LinaoMatilda
    MiAmor skrev 2007-12-01 19:58:19 följande:
    Hej ni vita! Har ni någon bild tråd? eller kan ni tipsa om sidor på internet där man kan få inspiration?
    Du kan kolla i massa fina bloggar. Du hittar dem här: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m27467642.html
  • LinaoMatilda
    Mori skrev 2007-12-01 20:17:46 följande:
    Någon frågade om krikor. Såhär ser krukarna ut i vårt vardagsrum. De stora vita krukorna är vrålstora zinkkrukor från ikea som jag spraymålat. De mindre är i terrakotta som jag målat lite granna bara
    Fint Mori, gillar när man har symmetri sådär på krukorna.
  • LinaoMatilda
    Mori skrev 2007-12-01 20:31:15 följande:
    Hehe, jag er verkligen manisk med sådant tyvärr. Får jag en blomma med kruka i present så måste jag ju få tag på en likadan för att kunna ha den framme. För att inte tala om alla makens enstaka vaerk och krukor som jag var tvungen att göra mig av med
    Samma här! Eller så kan man ställa den på ett ställe var den står ensam, krukan alltså, t.ex. på en byrå.
  • LinaoMatilda
    Mori skrev 2007-12-01 20:40:33 följande:
    Ja! Så gör jag också! Trodde jag var ensam om sådana dumheter
    Nedå. Jag är lite knäpp. Böckerna i ordnade efter författare i alfabetisk ordning, och kryddorna alfabetiskt också. Skrattande
  • LinaoMatilda
    Mori skrev 2007-12-01 20:50:03 följande:
    Haha! Det har jag med! Alla konservburkaråt samma hål, varje sort för sig. Schampoflaskorna i färgordning och så vidare Måste visa min man dina inlägg, han tror att jag är galen, och säger att INGEN annan håller på såHimmelbit! Fy va jobbigt! Vi har alltid haft det knöligt med Moas sömn, hon vaknar fortfarande fem till tio ggr per natt. Men just nattningen har alltid funkat. Håller tummarna för att det inte håller på så många dagar!
    Himmelbit skrev 2007-12-01 20:54:07 följande:
    *Bekännelse* Jag också! Det måste väl ändå vara det mest ultimata - man hittar ju så mkt lättare. Böcker, kryddor och CD-skivor i bokstavsordning. Och sen har ni ju tidigare sett min syhörna där trådrullarna är i färgordning....
    Åh toppen! Vi måste bilda en klubb! Visst hittar man så mycket lättare, "var är curryn?" jo, efter chilin såklart!
  • LinaoMatilda

Himmelbit: Jag har nog missat din syhörna? Vill se! Glad

Svar på tråden Vita hem del 6