Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

Himmelbit skrev 2007-12-04 19:33:36 följande:
    Godkväll!Vilka fina bilder ni visar!! MiaMariah - jättefina saker! Gillade trädet - var har du hittat det? Här hemma har vi enbart fejk-växter för jag tål inte riktiga. För några år sedan såg de för tråkiga ut, men nu är det knappt att man ser skillnad på äkta och fejk.Lillfruluva - sööööt! Jättefin stol!
    Skönt att slippa vattna! Skrattande Finns faktiskt väldigt fina nu... skillnad från 80-talets skräckimitationer!
  • mimmi006
    Feffie skrev 2007-12-04 19:51:25 följande:
    Mimmi, vet inte om du sett min fråga eller om du kanske har svarat och jag missat det. Men det gällde korgen med bollarna som du skrev om imorse. Var i Lkpg finns de?/Jen
    Jag har aldrig sett dem i Linköping, men systrarna grön hade Én gry og Sif ett tag... den jag menade fanns på inreda.com.
    lasseliten skrev 2007-12-04 19:53:21 följande:
    Hej! Tillbaka efter ett julbak. Gjorde saffransbröd, det som fanns i Lantliv. Blev sååå gott, mamma, pappa och en syster gav det full pott. Och jag som inte kan baka...så det är verkligen att rekommendera. Fick ett roligt telefonsamtal idag. Vårt matbord från EV lev. hem till oss i förhoppningsvis nästa vecka! Skitglad är jag!
    Gud vad kul! Det är ju suveränt att det kom till jul!
  • mimmi006
    mimmamum skrev 2007-12-04 20:00:15 följande:
    Tillbaka efter julshopping i affärer denna gång!  Pengarna rullar verkligen idag och jag verkar gilla att köpa julklappar till mig själv!  Lasse, åh så kul! Grattis, vi vill se bilder direkt de har anlänt! MHOW, så fint hus, så tråkigt att du ska vara arbetslös!juliah, underbar pyntning!
    Vad har du shoppat? Jag har köpt en julklapp a la hjärtljusstake idag... väntar dock inte till jul med att öppna den
  • mimmi006
    Himmelbit skrev 2007-12-04 20:04:13 följande:
    Åhhhh det blev en!! Berätta - eller ännu bättre, FOTA!!
    Förlåt, men jag orkar inte Oskyldig! Skyller på att det är för mörkt, blir bättre bild imorgon.... Jag köpte den för fyra levande ljus!
  • mimmi006
    Feffie skrev 2007-12-04 20:31:43 följande:
    Mimmi, systrarna Grön ska ha den just nu, jag ringde dem häromdagen. Även Blomsteraffären på Vasavägen , tror jag, skall ha den.*vill ha*
    Jasså! Där har jag inte varit!!! Måste dit med andra ord Räcka ut tungan... blev besviken på att systrarna grön inte har nåt ute i butik längre.
  • mimmi006
    Enji skrev 2007-12-04 20:48:45 följande:
    Tänkte just.. Fint golv!  
    Ja, vill ha det inne nu och inte i garaget!
    Feffie skrev 2007-12-04 20:49:06 följande:
    Mimmi, fint golv, vad är det för typ? Ang korgarna så har jag inte sett dem på vasavägen men de skall finnas där, ang Systrarna Grön så ringde jag henne och hon sa att hon hade på sitt lager (i Lkpg). Vad mena du med att hon inte har ngt ute i butik längre? Har de inga varor??? :)
    Det är ett brädgolv från Dalafloda, vitoljat! De hade bara några små ullblommor på golvet bakom disken, inte alls mycket ute... sa hon hur många de hade? Vi kanske kan få mängdrabatt? Hon vill nog gärna bli av med dem Räcka ut tungan
  • mimmi006
    numberone skrev 2007-12-04 21:46:44 följande:
    Himmelbit:Vart har du köpt ljusslingan med blommorna?
    Haha, smart! Jag har jättesvårt att hitta en ny stjärna, jag är mer inne på de som man sätter lampa i, men de är tyvärr så plastiga. Skulle vilja ha en i porslin eller glas
Svar på tråden Vita hem del 6