LinaoMatilda skrev 2007-12-10 21:37:58 följande:
Hej Himmelbit! Jag vill också ramla på skåp. Har plats för 2 st t.o.m.! Knyttis: Visst är det materiellt, men jag har kommit på att jag mår mycket bättre när jag har ett hemtrevligt hem jag tirvs i. Låter kanske knäppt, men jag kan gå in i ett rum som är färdigt (vi har ju myyycket kvar att göra här) och bara stå och njuta och se mig omkring. Jag får energi av det.
Jag kan vara din inköpare och exportera

mimmi006 skrev 2007-12-10 21:40:41 följande:
jag fick ett samtal från golvläggaren, men vi kom fram till att flytspackel nog inte är så bra och sen har jag inte hört ett knyst mer! Nu har jag bett min pappa ringa till snickaren som gjorde det ! Jag känner mig som en bebis, men han vet hur man pratar med gubbarna för att det ska hända nåt !Det bästa vore om de kom och lade golvet med papp, men vi vill ju att det ska bli nu och inte dra ut till sommaren... Känns lite tungt nu, jag tappar sugen på att planera däruppe.Hur går det för er då? Har du satt din satt gipsskiva?
Vad tråkigt!! Det är tur att du har pappsen som vet hur gubbarna ska tas - jag tror de pratar ett eget språk.

Sätt press och skicka dem ett brev där ni kräver ekonomisk ersättning som höjs för t.ex. varje månad som går (likna vid hyra). Be a bitch, så händer det nog grejer. Jag vet - been there, done that
Ja, min gipsskiva är uppe

. Nu är snart alla inneväggar på plats och snart är det dags att måla panelen igen - håller mig nog borta då ... *lat*