Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva

Vita hem del 6

Det ljuva livet skrev 2008-01-16 22:14:31 följande:
    Men! Hallå där sandra! Håll dig till en bild på dig själv. *superförvirrad*Lillafruluva: Jag gillar KissMe eller travellers typewriter.
    *kollar genast upp*
  • lillafruluva

God morgon!
    Idag ska plockas lite här, sen är det 1-årskontrollen på bvc, en sväng till antikladan och sen ska de äldre barnen hämtas och ikväll är det scouternas terminsstart!

Mimma-du kan väl skicka hit ett par bullar lagom till lördag, vore perfekt!!

Juliah, kul med fönstret! Och panelen ser superfin ut!

Jo, här kommer sambon alltid hem till 18, när han inte repar med bandet, då blir det runt 22-23

• lillafruluva

Mimma - man ser sådana möjligheter!! Synd att det inte finns sådana hus i ens närhet!

Köpte de här trädjuren till yngsta dottern i julklapp för 20kr/st, ibland tycker jag de är fina och ibland tycker jag det inte alls!! Konstig man är!
    djur i trä

• lillafruluva
    mimmamum skrev 2008-01-17 12:11:23 följande:
    Ja längtan är sååå stor! Tyvärr sitter vi i en väntan, ska ju förhoppningsvis få ärva ett hus som bara står tomt men en släkting strider för att få det, egentligen går de sex månaderna ut i mars, men om hon ska strida tar det säkert längre tid, såååå tråkigt! Vill inte ha något annat hus heller! Kanske borde jag kontakta en spådam för att få veta hur det kommer att gå! juliah, kuddarna var fina och jag är heller ingen älskare av grönt men avvägningen var fin!Peak, vad tråkigt!
    Åh vad tråkigt! Hoppas det går vägen för er!

Jag virkar ju för det mesta på känn, men nu försöker jag följa en beskrivning för att virka en boll.. Hur tolkar man detta???:
    Lägg sedan till en maska mellan ökningarna för varje varv..??  Vilka är ökningarna?? Räcka ut tungan
Svar på tråden Vita hem del 6