-
har du installerat om msn??mimmi006 skrev 2008-01-20 19:43:29 följande:Tänk om min hotmail fungerade! Den är pajj... och msn också!!!
-
Dll- sant, det är mer lantlig stil på köket nu, letar lite inspiration, ska iallafall ha en hissgardin där så småning om
-
Ja, prova att avinstallera det och hämta hem nytt! Funderar på det där med Hotmail...mimmi006 skrev 2008-01-20 20:14:24 följande:nej, tror du att det kan hjälpa? Hotmail fungerar inte heller...MiaM- tack, vad snällt! Jag tycker att man såg jättebra!Mimmamum- vilken bra reklam !
Mimma- snyggt! Budgetrenoverade vårt med, så stor skillnad för inte mycket pengar alls -
God morgon!
Äldsta dottern har feber så det blir till att serva henne idag antar jag.
Annars så börjar köket bli klart (gud vad jag tjatar!), får sätta in bilder i bloggen sen!
Vi ska ni andra ha för er??
-
Hm, man kan fästa tyg vid handfatet med självhäftande kardborreband!
Nu började jag plötsligt måla min Leksvik skohylla, sen tar jag en pall och stolarna på en gång!
Bilder kommer under dagen, det är roligare att ta kort i dagsljus när man som jag alltid alltid kommer på att man ska ta kort på kvällen annars!
-
Det är bra Kajsa, hoppas du kommer ikapp med det du har tänkt dig!!
-
Förresten, såg att Rusta av alla ställen har fått in en vit matgrupp med stolar med kryss!
-
Jag såg dem i butiken! Det var fyra stolar till, sådana med kryss upptill, typ som dessa, fast med ett kryss:Peak skrev 2008-01-21 09:16:54 följande:har de? Hittade ingen bild på hemsidan, var de fina då? Var det 4 stolar till?Lynn - håller med, det blir en bit att åka för oss också - har 29 mil dit och då vore det ju fint om de kunde svara på mail så man kunde boka det man vill ha åtminstone!
http://www.halens.se/ProductPage.aspx?mid=2552&pid=004056
Jag tittade inte så noga men de såg helt ok ut när jag svishade förbi! -
Åh, det tycker jag låter bra!! Är det hos Åsas??? Kan du inte prova på ett tag då och se om det känns bra??juliah skrev 2008-01-21 10:08:41 följande:Jag skulle få välja hur mkt jag vill jobba men för att få ut en rimlig lön tror jag att en heltid vore bäst, men eftersom det ligger nära alla förskolor jag söker så skulle det funka ändå. Och eventuellt så skulle det kunna vara en idé att arbeta lördagar och vara ledig en vardag, barnne skulle då få en heldag med mig, och en heldag med sin pappa.
-
Grattis MariaV!!
Har köksbilder i bloggen, matplatsen vill tydligen vara gul hur jag än fotograferar!