Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita hem del 6

Kajsa M skrev 2007-12-26 19:04:20 följande:
    blandkuddarobusigabarn.blogspot.com/Här kan ni se en glimt...Men som sagt! Trådens svarta får!
    Snyggt!
    Ska du har några stolsdynor?
  • malins79
    Kajsa M skrev 2007-12-26 19:08:29 följande:
    Ja det blir vita volangdynor till.
    Det kommer nog bli jättefint.
    Är det ett Rosiebord?
  • malins79
    Septemberpyret skrev 2007-12-26 20:16:55 följande:
    Sitter och letar efter nån trevlig semesterresa för mars/april nästa år. Är det nån av er som varit på något trevligt ställe som ni rekommenderar...?
    Sol eller skidresa?
  • malins79
    MiaMariah skrev 2007-12-26 20:34:13 följande:
    En av julklapparna - eller två snarare..
    Dom var fina!
    Vad är det för märke på dem?
  • malins79
    Septemberpyret skrev 2007-12-26 20:29:02 följande:
    Sorry, missade visst lite info...! Vi är ute efter sol, men inom Europa eftersom vi tänkt ta med lilltjejen (1,5 år)...!
    Det är väl bäst på Kanarieöarna vid den tiden, men det är ganska lång flygresa dit,
     5-6timmar. Min svärföräldrar var på Madeira vid den tiden ungerfär och det var fint väder men inte jättevarmt.
  • malins79

Jag behöver också vara med i en vikttråd, jag har 5kg som jag vill ha bort.
    Jag tänker skippa socker och jag tror jag behöver köra lite Lowcarb för att få bort sockersuget.

Men jag börja inte förrän 2jan vi ska till min syster över nyår och kommer att sova över så 1 jan är jag inte hemma.

• malins79

Juliah, skrev i andra tråden att du lagt vikttråden under Planera barn!
    Vi ska nog flytta den eller?!

• malins79
    Himmelbit skrev 2007-12-27 19:59:03 följande:
    Det har varit dåligt med skåp - du verkar ju ha prioriterat helt fel genom att tillbringa mer tid med din syster än här... Men jag visar en av mina kärlekar i bloggen idag - välkommen!!njutensmula.blogspot.com/
    Vad fint!!!
  • malins79

Godmorgon!

Juliah, såg att du skrev i vikttråden att det skulle öppna en Ekobutik i närheten, vad är det för Ekolåda du vill ha hem?

Svar på tråden Vita hem del 6