Vita hem del 6
beep beep, inte det minsta avis på ert kök och nymålade skänk....
Vad fint det blir!!!
beep beep, inte det minsta avis på ert kök och nymålade skänk....
Vad fint det blir!!!
MM , har du varit på Nupp än, det var väl i dagarna?!
Miamaria, vad fin Madonna blev med en krans.
Sitter och planera för hur den kommande tvättstugan/groventrén ska se ut.
På två väggar, en lång och en kortsida är det tegel som är målat. Det är den gamla ytterväggen, därför är det tegel. På den andra långsidan ska det vara fönster och den andra kortsidan kommer att ha en dörr in mot ett kommande "bibliotek" . Svårt att förklara... Vi delar nämligen av ett stort rum på 50kvm som idag är en form av vinterträdgård eller Loggia som den heter för att kunna ha engroventré in från garaget bla.
Jag skulle vilja ha panel, stående V-spont, är det fel att ha det i en tvättstuga?
Klara det av fukten, temperaturväxlingarna som det kan bli när man kör tex torktumlare. Tror ni man kan måla med vanlig färg eller är det specialfärg som gäller för att det ska klara fukt? Jag hade tänkt ha riktig panel alltså inte panelskiva, det blir så pass mycket dyrare.
Fluffiga, aha, jag hoppas att det funkar med panel för jag vill gärna ha det och det är ju ganska bra att jag har lite "kött på benen" när jag ska övertyga maken att det funkar fint. jag använder ofta Vita hem som referens när jag övertygar maken eller berätta något om något jag sett eller vill ha.