Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

Kajsa M skrev 2007-12-13 21:04:52 följande:
    Det var dagens lilla inhopp! Så ni vet att jag lever i alla fall. Allergin håller på att ta kål på mig! Kan knappt vara hemma längre. Mår mkt bättre på jobbet! Får väl flytta dit!
    Trist!! Hoppas att du blir bättre!
    Näääee, du ska nog inte flytta till jobbet... Kolla igenom hemmet vad som kan tänkas vara "boven i dramat" och kasta ut det!!
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-13 21:15:24 följande:
    Det är skitjobbigt. Det är bara 18månader mellan oss så vi är tajta. Och nu när hon jobbar sk kan vi bara talas vi på helgerna pga tidskillnaden. Hon har inte varit hemma på två år.
    OJ! Förvånad 2 år är lång tid... Vad roligt att ses nu då!! Har ni varit där då?
    Jag är också väldigt nära mina systrar och skulle tycka att det var olidligt. Att inte träffa syskonbarn tycker jag också skulle vara hemskt trist!! Du får helt enkelt tvinga henne att flytta hem!!

LinaoMatilda skrev 2007-12-13 21:19:00 följande:
    hehe ja jag har nog släpat än det ena än det andra mellan Sverige och Finland, så nog får jag säkert skåpet också. Ja du menar att du tar betalt i euro? 5kr är väl ca 50cent... men jag är rätt generös så vi kan väl säga en euro jämnt?
    *asg* 

Efterlyser igen - det finns ingen av er som håller på med digiscrap??
  • Himmelbit
    MariaV skrev 2007-12-13 21:23:18 följande:
    Jag har testat, första gången för nån dag sen. Mimmi006 testade väl på det för ett tag sen, hade något inlägg i bloggen iaf. Håller du på med det?God kväll förresten tjejer!
    Godkväll!

Jag letar efter en freebie med ballonger, serpentiner o dyl men hittar ingen. Har du ngt sådant?? Mimmi har fått sina freebies från mig (om hon inte även har hämtat egna), så jag har dem hon har.
  • Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2007-12-13 21:24:26 följande:
    Godkväll Maria och samtidigt godnattJag ska nämligen krama kudden nu.Natti natti alla
    Natti natti och sov gott!
  • Himmelbit
    MariaV skrev 2007-12-13 21:32:44 följande:
    Nopp, jag har nog inget sånt. Jag kan kolla om jag hittar några. Själv så letar jag efter tejp.
    Det har jag för mig att jag sett när jag letat runt. Hmmm, ska kolla! Menar du genomskinlig eller "gul"?
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-13 21:48:57 följande:
    Fast skåpen i Finland kostar väl bra mycket mer än 5 cent? . Betalar du vad ett liknade skåp kostar i Finland så kan det bli aktuellt med än affär.Himmelbit: Jag och tvååringen var där i maj, när hennes son var 1 månad. Nu är han 8½ månad och ett helt annat barn en det lilla pyre som jag träffade. Sen är det extra tråkigt att inte få lära känna min systerdotter. Hon är 3½ och har DS. Det känns som om man missar massor, när jag var där kunnde jag inte ens de enklaste tecknen hon gjorde..Syrran vill gärna flytta hem, men det blir inte förrens om ca 7 år när hennes man går i pension från marinkåren. (= bra lön resten av livet)
    Ojdå, ja då förstår jag att 7 år känns väääldigt längre!!
    Vid vilken ålder går de i pension där?
    MariaV skrev 2007-12-13 21:43:13 följande:
    genomskinlig.Här kanske du kan hitta något? www.digiscrapdepot.com/freebies/theme/birthda...
    Tack för tipset. Grrrr blir så irriterad bara. Så fort man hittar ngt bra så är man antingen försent ute för att ladda hem den eller så kostar den pengar (även att det först står att det är en freebie... Har du hittat ngn tejp?
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2007-12-13 22:16:26 följande:
    Jag bara hoppar in här och lägger mig i... Jag har använt mig av www.scrapblog.com , där fanns det en del gratisbilder!
    Där är du ju - ska genast kolla! TACK!
  • Himmelbit

Godkväll på er!

Sitter här med en tallrik tomtegröt (risgrynsgröt) och har lite julkänslor

Sonen har precis somnar - myyyycket senare än vanligt!

Kajsa - här har du en expert på plastväxter om det är ngt du behöver veta. Jag har bara sådana

Mimmi - Jag tror att tröjan kommer att bli en suuuperfin kudde!

Septemberpyret - *ha ha* Ser lilla Mira framför mig när hon står där med färg.. Pluttan!

Nu ska jag läsa ikapp lite!

• Himmelbit
    Kajsa M skrev 2007-12-15 21:51:24 följande:
    just det. Där har vi ju en till allergiker!Hur gör du med julblommor?
    Ratar dem fullständigt
Svar på tråden Vita hem del 6