Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita hem del 6

Jag kan inte komma in på Syster Ruffas blogg, fast hon bjudit in mig en gång.
    Jag kollar hennes blogg men jag har inte kommenterat tror ni det är därför?!
    Känner mig som jag är värsta stalkern eller något Förvånad

• malins79
    Feffie skrev 2007-12-30 19:52:04 följande:
    Gud vilket litet och mysigt skrivbord.Hur gammal är hon, din dotter?
    Hon är 3,5år.
  • malins79
    nublu skrev 2007-12-30 19:54:32 följande:
    Någon som har bra shoppingtips för Malmö och Köpenhamn? Åker nästa lördag och kommer hem söndag. Känns helkonstigt att åka själv och sova på hotell utan familjen.
    ILVA, sen ligger Stoff&Stil mitt emot.
  • malins79
    juliah skrev 2007-12-30 19:58:19 följande:
    malins, jag kommer inte heller in till ruffa...
    Hmm, lite tråkigt, jag gillar hennes inredning.
    Hennes hall är lika fin som eran!
  • malins79
    lasseliten skrev 2007-12-30 19:59:44 följande:
    Så, nu har jag fixat en bild på vårt vardagsrum...inte färdigpiffat men är såå nöjd!
    GUUUUUUD vad fiiiint!!!

Jag vill också ha en sån lampa, ska nog önska mig det i födelsedagspresent av maken.
  • malins79
    malins79 skrev 2007-12-30 20:01:28 följande:
    GUUUUUUD vad fiiiint!!!Jag vill också ha en sån lampa, ska nog önska mig det i födelsedagspresent av maken.
    För det är väl den från IKEA?
  • malins79

Gaah, vi hade fikabesök tidigare idag och en utav dem hade nya jeans som har färgat av sig på vår vita soffa!!!
    hur får jag bort fläcken, tror ni det går bort i 60grader eller ska jag behandla den med något eller är det helt kört?!

• malins79
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-30 22:01:42 följande:
    Jag minns också bara det mysiga. Att jag i princip inte kunde gå alls från v 10 har jag iiiiiinget minne av!Nya jeans borde vara förbjudna i vita soffor!! Har inga tips men jag känner med dig Malins.
    ja, dessutom satt han på armstödet så det blir till att tvätta alltihopa.
Svar på tråden Vita hem del 6