Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli

Vita hem del 6

Anton2005 skrev 2007-11-07 14:01:57 följande:
    Vi va på Burrberry outleten i London med Anton, gissa om det va roligt. Så nu går han  runt i små burrberrygummistövlar på dagis
    Åååå så gullit, vill jag oxå ha

Ja tyvärr får ju ligga som man bäddar. Har ju två killar på 12 år och dom sätter ju inte på sig vad som helst Generad Näää jag försöker lära dom blandningen och det brukar funka för det mesta
  • gemelli
    MildaMaränger skrev 2007-11-07 14:04:53 följande:
    Gem?känns det mer och mer nu?? När kommer sambon??
    Det trycker på, men nog inte mer än vanligt Fundersam Han är nog hemma om 45 min. Så det borde vi klara eller hur, jag har ju er
  • gemelli
    MildaMaränger skrev 2007-11-07 14:22:57 följande:
    gör det ni tycker känns bra! jag kan förstå om de har mycket att tänka på också. Eftersom jag inte vet vad som hänt så säger jag svälj stoltheten och ring!
    Nääää det är inte så värst snyggt. Men det är väl han som "gästspelar" en kollektion på H&M nu...
  • gemelli
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-07 14:37:32 följande:
    Gemelli: Hur går det? Du har inte fött barn på ert fina golva va?
    Nädå, men kan ju säga att dom tilltar nu.

Lynn,
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-07 14:42:55 följande:
    Lynn: När jag läser allt det långa du skrivit om hur de har behandlat er så svarar jag. Skicka ett grattiskort! Och glöm dem sen. Sånna vänner är ingen idé att behålla. Ni är bättre än så! Kram!
    Säger det samma, inga vänner i mina ögon.
  • gemelli

Nej jag har inte åkt in....
    Ringde just precis den trevliga förlossningen (inte) och dom tyckte att jag skulle avvakta till jag inte stog ut längre hemma.

Jaaa vad ska man sägaFundersam 

• gemelli
    nublu skrev 2007-11-07 15:12:29 följande:
    Gem: Ring och säg att du inte står ut längre. Lycka till! *kram*
    Hahahaha det kan jag ju inte göra. Då skickar dom ju hem mig på en gång när jag kommer in
Svar på tråden Vita hem del 6