• MariaV

Vita hem del 6

Åhh Kajsa vilket sött pynt! Jag gillar ju rosa också fast då i små mängder. Vart har ni handlat materialet till det där?

• MariaV

Hej.
    Min man är och handlar aftonbladet nu

Jag måste erkänna att även jag har köpt ett hjärthalsband från Isamoa. Har velat ha ett sen jag såg ditt i verkligheten Juliah. Det är ju så fint!

Krya på er alla som är sjuka!

• MariaV

Jag håller med Kajsa om att bilderna var underbara Juliah! Fast givetvis hade jag velat se mer.

Kajsa, jag är också lite kär i det slagbordet! När vi har renoverat vårt kök blir det garanterat ett sånt bord.

• MariaV

Va, nu blir jag snart galen! Min räknare på bloggen bara krånglar! Ibland vet jag att den inte räknar och nu ligger den på flera hundra besökare mindre än igår! Mysko.

• MariaV
    MariaV skrev 2007-12-09 20:45:22 följande:
    Ett sista inlägg i bloggen
    Jag tänkte bara säga att mitt inlägg inte är någon pik på att ni kommenterar för lite, abslout inte. Det är bara det att jag tycker mina inlägg är tråkiga och det ger mig ångest.
  • MariaV
    lillafruluva skrev 2007-12-09 20:59:07 följande:
    Jag vet vad du menar, man tycker att alla andras bloggar är hundra gånger mer inspirerande! Ibland undrar jag varför jag har min med..Just nu har jag paus från den eftersom den ger mig lite prestationsångest!Så länge du är kvar här så är det lugnt , men skriv gärna om duråkar uppdatera den senare!
    Det ska jag göra Glad
Svar på tråden Vita hem del 6