• MariaV

Vita hem del 6

Åh jag förstår att du är upprörd MiaMariah. Kan inte din man ge nån hint till sin bror var man köpa en ny topsburk till exempel.

GRATTIS veroniQa. Han är supersöt!

Fin pressbild mimmi!

Åh vad mysigt med ljusslingan VSM

• MariaV

Å grattis till kitchen aid Juliah! Jag är avis men du förtjänar det!

Låter som om det kommer mycket fint nu till våren.

Har ett nytt inlägg i bloggen
    hemmahosalva.blogspot.com

• MariaV

Låter som om det kommer mycket fint nu till våren NUBLU -skulle det stå

• MariaV
    numberone skrev 2008-01-07 21:52:38 följande:
    Det är super fint men lite dyrt tycker jag... sen behövs ju massa lådor som förvaring.... hur funkar det föresten kan man ta loss sköthyllan och bara ha det som bokhylla?? Himmelbit:Vatten finns på en annan våning av huset tyvärr....
    Japp, man kan ta bort sköthyllan så blir det en vanlig bokhylla. Jättesmidigt!
  • MariaV

Gå in på bloggkoll.com inte .se!

Kajsa M skrev 2008-01-11 15:57:29 följande:

Är det ngn som brukar använda bloggkoll? Om man gå in på den sidan hamnar man nu på grr.se. Fattar ingenting! Ngn som vet nåt?
  • MariaV

God morgon. Jag gillar också de där gardinerna skarpt! Vilket fynd Julia!

Idag blir vi nog hemma, är lite låga efter magsjuka fast ingen spydde som tur var igår. Maken ska fortsätta jobba med badrummet. Han har ett riktigt flyt nu.

• MariaV

Med inspiration från en viss Julia blir det svart golv med svart fog Vitt standardkakel och vitmålad v-spont från Panelskivan är det tänkt!

juliah skrev 2008-01-12 09:36:03 följande:
    Maria, ja jag högg dem direkt  Det roliga är att de fanns redan i somras, då köpte jag vita men har gått och varit lite småarg på mig själv att jag inte tog de rosa också. De fanns alltså kvar! Härligt med en liten småstad där folk inte är intresserade av rosa knygardiner Så härligt med badrummet, vad blir det för golv och väggar?
Svar på tråden Vita hem del 6