Inlägg från: jezzzica |Visa alla inlägg
  • jezzzica

Vita hem del 6

fy vad jobbigt juliah...förstår att han är trött och hungrig och kall stackarn... man vet ju aldrig när man kommer hem när man sitter fast så.... hoppas det löser upp sig snart!

Supermysigt ni har "vintrat" era bloggar!

♥Elliot♥
  • jezzzica
    juliah skrev 2007-11-13 21:17:20 följande:
    Nu vänder maken, han har suttit på samma ställe sedan halv fyra...får sova borta inatt.Helt galet att det ska bli på det här sättet!
    men det är ju helt sjukt att inte vägarna fungerar bättre!
    Anton2005 skrev 2007-11-13 20:43:47 följande:
    eller vi testar igen, verkade inte fungera www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/59138
    hur länkar man från hemnet?? jag har aldrig lyckats med det....har sett ett hus där som jag velat visa er

fru puffen: jag vill gärna hälsa på om jag får?

sitter här och kikar på desperate och dricker te
    ♥Elliot♥
  • jezzzica
    Rori skrev 2007-11-13 22:46:46 följande:
    Shit pommfritt vilket hus
    I know!
    ♥Elliot♥
  • jezzzica

Men kolla priset...shit pommes

♥Elliot♥
  • jezzzica
    Anton2005 skrev 2007-11-13 22:49:13 följande:
    Nytt i min blogg för er som är vakna och vill kika in på vårat vardagsrum
    jättefint!
    ♥Elliot♥
  • jezzzica
    Grattis Gemelli till en söt liten kille!
    ♥Elliot♥
  • jezzzica

Godkväll!

Nu kommer jag inte ihåg vem som skrev vad tyvärr...

Men verkligen jättefin spegel!! Den passade ju som handen i handsken där den står! Julgransfoten tycker jag också skall behållas som den är, jag har faktiskt också en likadan

Jättefina plädar!

I löv ullared, ibland kan man verkligen hitta fynd där!

Nu skall jag åter ner med näsan i böckerna och det är inte indredningsböcker jag pratar om....I wish!

♥Elliot♥
  • jezzzica
    Surfturf skrev 2007-11-16 09:13:52 följande:
    Provjobbade i början på veckan och fick det, TJOHO

Wow!! Grattis!!! Vad var det för jobb, hade med inredning att göra eller är jag ute och cyklar?

Karamellfabriken skrev 2007-11-16 16:24:51 följande:
    Äsch, nu går jag och lägger mig.....www.familjeliv.se/Forum-5-87/m26981354.html

hur orkar man?....

Beatrize74 skrev 2007-11-16 17:26:35 följande:
    Min kökslampa! beasbarnslikheter.blogspot.com/

åh vad fin! sådan hade passat hos oss prefekt ju!

Vem var det som frgåade om växasängen? hmmm jag betalade iaf 400kr och jag tyckte det var ett kap! jag hade letat i ungefär 4mån efter en sådan... jag ville ju helst ha en sebra säng men sambon bara trodde jag skämtade varje gång jag tog upp det.... Får t det till nästa knodd när jag börjat jobba så vi har två inkomster istället för studiemedel

♥Elliot♥
  • jezzzica
    malins79 skrev 2007-11-16 20:27:45 följande:
    jezzica, det var jag som undrade om växasängen.  Då ska jag kolla in vår secondhandbutik imorgon, 250kr är bra med andra ord. Tänk om jag skulle föreslå att Jacob skulle få en Kilisäng (fr Sebra) för maken och den kostar runt 6000kr då skulle han svimma Eftersom vi har en spjälsäng som J aldrig sover i får ju nästa säng inte vara för dyr
    jaha kilisäng

Vi hade samma problem jag undrade varför i hela friden vi köpte en spjälsäng, E har sovit i den MAX 20 ggr. Men nu så sover han iaf halva natten i sin säng sedan så kommer han över helt själv wonderful! Han somnar tom själv och det har aldrig hänt innan kan jag säga!
    ♥Elliot♥
Svar på tråden Vita hem del 6