Inlägg från: jezzzica |Visa alla inlägg
  • jezzzica

Vita hem del 6

tackar!

Himmelbit skrev 2008-01-07 22:47:14 följande:
    Våga inte ta med choklad!!!! *pekar med hela handen*.Jag får bjuda på riskakor och vatten...
  • jezzzica

Va roligt! grattis

mimmamum skrev 2008-01-08 13:22:33 följande:
    Åh jag är så glad! Fick mail från Lantliv, min favorittidning! De undrar om de får tipsa om min blogg i nr 3, de ville även visa bild på mina Änglapållar! Så skoj! De ska tydligen tipsa om en inredningsblogg i varje nummer! *lycka*
  • jezzzica

har du sytt den?? oh herrejesus, den var ursöt!

mimmamum skrev 2008-01-08 13:31:54 följande:
    LCroft - stort grattis! Sweet, jag gillar skarpkalligrafi.se Helt makalösa skyltar! Finns både i zink och på trä eller eget förslag, kika in på hennes sida!Tack Camilla, det är så skoj!Nu behöver jag lite smakråd! Jag har sytt en Maileginspirerad kanin av linne, ska han få kläder, i så fall vilka och hur syr man! Kan någon hjälpa?
  • jezzzica

Hej tjejer!

jag har smygskrivit i min blogg utan att våga visa upp den men jag tänkte jag ger mig in bland er rutinerade bloggare och kastar mig huvudstupa utför... har lite skrivprestationsångest

Är på jakt efter ett fint skrivbord, ganska litet gärna med lådor någon som vet någonstans det kan finnas?

livetfranljusasidan.blogspot.com

• jezzzica

oh vilken fin present du kommer få! Det är ju verkligen omtanke bakom den presenten.

Vad konstigt att du inte kom in, försök lite senare kanske för jag kommer in när jag klickar på länken. Tack för komplimangen om namnet

FruPuffen skrev 2008-01-08 21:56:20 följande:
    God kväll! Har precis kommit hem från min syster och jag är sååå glad! Hon avslöjade vad jag skulle få i födelsedagspresent på söndag (eftersom jag var där så gick det inte att undgå att se det), ett gammalt skrivbord som hon gjort i ordning! Hon vet vad jag gillar, hon har slipat och målat vitt och satt på nya handtag... Så mycket jobb hon hade lagt ner, blev så glad! Nu ska jag ha det uppe i allrummet (som dock inte är klart än)som pyssel och syhörna. Skönt att kunna ha symaskinen framme! Numberone: Kul med loppisfynd! Jag hittade en byrå häromdagen för 80 kr (mera målning...)och jag hittade också monogram-handdukar och ett underbart lakan som ska bli hissgardin (mera syprojekt...)!
    Birks och Kalles: Håller med dig ang. Mimmas kanin. Självklart ska han ha nått sött virkat!Jezzika: Jag kom inte in på din blogg , något fel med min uppkoppling... Jag gillar dock namnet på din blogg! Ang skrivbord så skulle jag nog kolla på loppis .
    råspont låter verkligen snyggt som fondvägg!
  • jezzzica

lite OT men beatrize jag vill tacka dig för de orden du skrev i en tråd angående trots för länge sedan. Jag behövde få lite kraft när jag satt och sökte och så kom det upp och det var precis vad jag behövde läsa....

Tack!

• jezzzica

jag tyckte du skrivit att du kopierat den från din blogg och jag antog att det var din blogg på FL om du nu har en vill säga Jag kommer dock inte in och kika, får man lov att hälsa på hos dig möjligtvis?

Beatrize74 skrev 2008-01-08 23:03:57 följande:
    Men åhhh....tack....vet inte exakt vad det var förstås, men vad bra att du känner så. ...Grattis MiaMariah - så oerhört kul. Vad är det för något du ska sälja iväg?...Fasiken att man ska börja jobba, men hinner ju inte pyssla eller göra det man vill ju. Det är ju inte vettigt att sätta sig och sy nu när det är läggdags för ett tag sedan...eller? Varför ska dagarna vara så korta?...
  • jezzzica

åhh jättefint!

gemelli skrev 2008-01-08 23:20:43 följande:
  • jezzzica

åh hade skrivit jättemycket bara för det så försvann allting...

tycker det var för J*kligt att folk inte har annat för sig än att anmäla andra...

Juliah: jag grämer mig varje gång jag tänker på det att jag missade när du var med i aftonbladet men hoppas på bilde ri bloggen när du väl får bilderna

vsm: haha jag känner så väl igen mig i det knepet med andrahandsvärdet! jag hade en fix ide på vagnar när min lille var så liten och jag körde det trixet varje gång. Men det är ju sant dessutom! SKALL ha en kili eller sebra säng (vad de nu heter) till nästa bebbe när den kommer

håller på och målar några av våra innedörrar vita nu, bara ETT år senare än planerat.... bilder kommer i morgon!

• jezzzica

roligt! Jag är så otålig och vill börja på allting samtidigt men det går ju inte. Någonstans finns säert plats för liiiiiten bokhylla! (de brukar ju inte vara så stora )

numberone skrev 2008-01-09 22:55:41 följande:
    imorn skall jag sätta mig ner å bestämma mig för i vilken ordning jag skall börja försöka göra klart mina målarprojekt här hemma .... bl.a. 2 byråer ( hall och bebisrum, knoppar måste inhandlas), 4st olika stolar till köket, 1 bokhylla till nånstans jag inte längre har inte aning vart den ska få plats
Svar på tråden Vita hem del 6