Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita hem del 6

Värsta Supermamman skrev 2007-12-30 22:05:46 följande:
    Men!! Nackskott på sånna typer!Vi har extra skydd på sitsarna och armstöden hela tiden. Nått annat går inte i familjen Gris.
    Ja, tur att jag hade fleecepläden på, nu har det bara kommit på ena kanten på dynan.
    Han är bara 5år och hans mamma och pappa hade tagit på dem nya kläder som dom fått i julklapp idag. Jag hade inte en tanke på det förrän jag såg fläcken.
  • malins79

På alla sidor som jag läser om fläckbortagning så finns inte "jeansfläckar" med.
    Jag får väl göra en chansning och hoppas det går bort i tvätten, men det får bli på tisdag för vi ska iväg imorgon till min syster och fira nyår så jag hinner nog inte tvätta innan vi åker.

• malins79
    LinaoMatilda skrev 2007-12-30 22:18:12 följande:
    jag fick jeansfläckar på en vit tygväska jag hade och då fungerade det med fläckbortagare och tvätt. Om du ska åka iväg skulle jag följa lasselitens förslag och iaf lägga det iblöt innan.
    Menar du att jag ska låta det ligga i blöt över natten?
  • malins79

God nytt år alla!
    Kommit hem från min syster där vi firade nyår.
    Är jättetrött då jag sovit dåligt två nätter i rad.

Klädseln till vår Ektorp tvättar jag nu och jag hoppas jeansfläckarna försvinner.

LinaOMatilda vilken skillnad, verkligen  jättesnyggt.

• malins79
    Julen -07 045 (3).JPG
    Kan detta vara en Leksandstol?

Kajsa det är hemskt att bli så yr. Jag har blivit det också några gånger inget kul när golvet börja gunga
  • malins79

Mimmamum, stolspinnarna har vågor, eller rättare sagt 1 skåra och 2 upphöjningar eller hur man nu ska förklara det.

• malins79
    mimmamum skrev 2008-01-02 19:07:39 följande:
    Malins, då kan det nog vara Leksandsstolar, vi har sådana och det är två vågor på dem!
    Vad är det för sitthöjd på era stolar?
  • malins79

God morgon!
    Idag ska jag plocka undan tomtarna.
    Saga får ha kvar sina på sitt rum ett tag till.

• malins79
    juliah skrev 2008-01-03 09:49:47 följande:
    Hej hopp!Jag är så fokuserad på mitt nya sunda liv att energin inte räcker över till mycket annat Städdag här idag.pippo, www.systerlycklig.se         www.countrybymail.se          www.elsashem.se
    Ja just det, redan torsdag igen. Behöver med städa lite. Har plockat bort ljusstakar i storarummet så där är dammat. Men jag behöver städa toaletterna. Dammsuga får jag ta och göra senare, nu sover Jacob, så då får jag göra saker som inte går att göra när han är vaken. Han går inte ha i möblerade rum längre, han kryper fram till allt som är högre än tio cm och ställer sig upp, och så pillar han på allt.
Svar på tråden Vita hem del 6