Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Hihi ja vi gillar gula bilder Skrattande

• LinaoMatilda
    Karamellfabriken skrev 2007-12-04 20:17:34 följande:
    Godkväll vänner!Tänka sig, jag har plockat upp hela 6 st flyttlådor från garaget idag.Oj, vad jag känner mig nöjd och belåten just nu !
    Duktigt! Minns du jag sa imorse att du skulle känna dig nöjd ikväll? Du hade ju så mycket bra planer
  • LinaoMatilda
    Karamellfabriken skrev 2007-12-04 20:22:55 följande:
    Ja, jag tänkte faktiskt lite på dig för varje tråkig låda jag tog mig an Det enda jag inte hann med var faktiskt att hämta nublus paket. Men den som väntar på något gott.......
    Va kul Ja nu har du något trevligt att se framemot.
  • LinaoMatilda

Bjuder på en suddig bild såhär på kvällskvisten. Skåpet ska bli vitt, men har inte kommit så långt än.

• LinaoMatilda

ahaa.. därför det är så tyst här Jag kan tyvärr inte se tv4 här.

• LinaoMatilda
    Feffie skrev 2007-12-04 20:44:22 följande:
    Någon som har beställt från villaveranda? Hittade zinkhjärtat jag villha där, men har aldrig handlat där.
    menar du  finska villaveranda? LCroft har beställt därifrån har jag för mig.
  • LinaoMatilda

Hej Knyttis. Hur mår ni nu? Hoppas lite bättre iaf.

• LinaoMatilda

Himmelbit: Kom igen nu, jag la faktiskt in en suddig gul bild. Din tur

• LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2007-12-04 21:05:19 följande:
    Den var jättefin!! *glömde kommentera*Men jag har ju inget att fota... Betyder detta att jag borde shoppa mera?!
    Mera shopping! Men du kan ta bild på något du har hemma som du inte visat förr
    knyttis skrev 2007-12-04 21:05:48 följande:
    Tack Himmelbit också!LinaoMatilda - Jag mår lite bättre men maken mår riktigt risigt än. William har varit helt underbar idag, har snällt lekt själv och klappat sin mamma och pappa snällt på huvudet. *Stolt mor*
    Men va gulligt! Förstår att du är stolt
  • LinaoMatilda
    knyttis skrev 2007-12-04 21:10:32 följande:
    Då bjuder jag på bild då Svar ja shoppa mera!
    Va fiint!
Svar på tråden Vita hem del 6