Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Daggdroppen skrev 2007-12-06 14:04:36 följande:
    Här:Det är alltså en tunn teleskopstång med knoppar i plast. Ja ni såg rätt, i plast....I brsit på andra så köpte jag dessa. Men inte med hjärtat, utan bara för att jag inte hade andra alternativ...Är de jättehemska. Säg ärligt!!!!
    Det tycker jag inte. Tror inte någon skulle tänka på att de är i plast.
  • LinaoMatilda
    Sylt skrev 2007-12-06 14:05:25 följande:
    *vill inte dra ner folk i beroendet*
    Väldigt omtänksamt av dig. Hur mår du då? Mardrömmar på natten när du vaknar kallsvettig och skriker "sprayfääärg", du tittar ner på dina händer och de har inget färgkladd på sig. *Styrkekram* SkrattandeFlört
  • LinaoMatilda
    LCroft skrev 2007-12-06 14:37:55 följande:
    Fluffis så många fina bilder du bjuder på Hwita: Underbar girlang! Sprayfärg får jag inte ens måla med, mannen som annars avskyr att måla blir alldeles salig om jag har nåt som ska spraymålas
    Oj, han kanske också är beroende som Syltan? Skrattande
  • LinaoMatilda

Ja INOX bock är superfin. Men jag vill gärna se din också Sylt.

• LinaoMatilda

Jag vill gärna se massor av bilder på sprayade bockar.

• LinaoMatilda

Inser att jag måste skaffa svenska kanalerna. Så mycket mer inredningsprogram där ju.

• LinaoMatilda
    juliah skrev 2007-12-06 15:33:22 följande:
    Men finns det ngt inredningsprogram som är bra då? Jag har inte femman så Room service kan jag ju inte se...
    jag gillade speciellt en av inredarna i room service, rätt ung tjej, brunt lite längre hår.. vet ni vem jag menar?

däremot gillade jag inte home styling programmet.
  • LinaoMatilda
    Pärla1 skrev 2007-12-06 15:35:02 följande:
    Har ett nytt inlägg i min blogg, något som kunde gått riktigt illa igår....
    fy då! Tål alltid att påminnas om det. Iofs har jag inte så mycket ljus nu när barnen är små och vill röra och kolla på allt. Vad fin er öppna spis blev också.
  • LinaoMatilda
    juliah skrev 2007-12-06 15:42:19 följande:
    Pärla, å fy...man kan faktiskt inte nog påminna om det. numberone, ja Bygglov var mysigt, gick på fyran tror jag, och på sommaren Brygglov.Ja han tycker att det är fint, nya mattan som jag fick igår la han också märke till och utbrast:fiiiin matta, hihi, väluppfostrad pojk!
    hihi va gulligt!
  • LinaoMatilda
    lasseliten skrev 2007-12-06 16:04:38 följande:
    Juliah - hör och häpna - ingenting Iaf inget piff. Åh, det är så kallt ute. Var till lekplatsen en sväng med några vänner och deras barn....vi höll på att blåsa bort. Nu sitter Ebbe och kollar på teletubbies och jag har gjort en brasa. Det är mycket härligare än båsten ute
    Vad mysigt det låter!
Svar på tråden Vita hem del 6