Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vita hem del 6

Det ska bli så roligt att åka! Vi ska köpa badrumsskåp, toalettdetaljer, nya tallrikar och glas, ska kolla efter tyget, tack för påminnelsen!

Ses senare då tjejer!

• mimmamum

Back from IKEA! De hade fått lite vårsaker, bla ljusrosa och ljusgröns sidenkuddar, bra mycket billigare än mina från Linum och jättefina! De hade dessutom en stickad pläd jag blev lite sugen på! Allt till badrummet fanns så jag är nöjd! Väggarna har förvandlats till vita när jag var borta!

Kajsa, jättefina kuddar! Jag vill också ha det tyget, men det fanns inte på vårt ikea Gråter köpte ett annat istället, om någon vänlig själ ska till ikea i framtiden kanske denna skulle vilja köpa en meter och skicka?!

Juliah, alla mina favissar på bild i bloggen! Skrattande

Peak, jag skulle också föreslå myfirstroom.se för vägg/möbel ord!

Mimmi, vilken tur att du hittade kassen!

• mimmamum

Mia, det vore jättesnällt! Ett ljusrosa linnetyg, det som Kajsa sytt kuddar av! Kajsa, hur mycket kostade det per meter? Jag behöver endast en meter! Underbara saker förresten!

• mimmamum

Kajsa, visst blir man snål när det är lite dyrare saker på IKEA, egentligen var ju 199 kr för pläden rätt billigt!

• mimmamum

Kajsa, det var verkligen superpris, åh nu vill jag verkligen ha!

• mimmamum

Nublu, japp! Vi har målat med Alcro Tät täckfärg våtrum halvblank, verkar funka toppen! Till golvet har vi en golvfärg.

• mimmamum

Åh så skoj Julia! Så allt gick bra?

Här är fula förebilden:

DSC_0106.JPG

Och nu en bit på väg, golvet är kvar:

DSC_0117.JPG

• mimmamum

FruPuffen, det är helt underbart! Sambon sätter ihop nya badrumsskåpet nu, vårt gamla var en fullständig katastrof!

• mimmamum

juliah, den fanns i hallonrosa också och grönt!

Lycka till med spelet!

FruPuffen, självklart kommer bilder!

• mimmamum

Mia, jag vet inget namn, kajsa kanske vet?

Svar på tråden Vita hem del 6