Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vita hem del 6

Nej men är köket verkligen så litet juliah? Om du skulle ha skafferiet i hörnet eller blir det konstigt? Ska ni behålla luckorna eller köpa nya? Stommarna borde ni väl kunna återanvända?

• mimmamum

gemelli, vart ligger huset? Är det långt ifrån där du vill bo?

• mimmamum

Förresten ska det inte gå att göra en större öppning trots bärande vägg? Har för mig att jag sett det på TV!

• mimmamum

Juliah där ser du, det kanske inte är hopplöst!

lilla, ja fota gärna! Jag skulle nog målat allt, vitt!

• mimmamum

Hej tjejer! Glad

Har inte hunnit med er idag! Har shoppat lite grann, bilder finns i min blogg!

Cultdesign har en del guldkorn!

Kan någon tipsa om en tvättkorg, letar med ljus och lykta!

Nu ska jag läsa vad ni pratat om!

• mimmamum

Godmorgon!

LCroft, det går säkert bra, håller tummarna!

Ha så kul på mässan *avundsjuk* säkert mycket fint att titta på och inspireras av!

Usch jag har shoppat alldeles för mycket denna månad, får verkligen hålla i pengarna nu! Det är ju så enkelt att shoppa!

Jag har Lexingtons spjälskydd till Albin, Himlas är också fint tycker jag!

• mimmamum

Kom ihåg Aftonbladet söndag idag! Ska snart springa ut själv och köpa det!

• mimmamum

gemelli, grattis! Jag skulle nog lämna in stolarna på sprutlackering, de tänker vi göra med våra Leksandsstolar som nu är gråa. Det är nog värt de pengarna för att få ett riktigt slätt och hållbart resultat!

Min bästa väns hem är med i Aftonbladet söndag (bilagan) jag sitter med henne i soffan och de har även fotat mina Änglapållar! Glad

• mimmamum

Mimmi, ditt vardagsrum och hela ditt hem är en stor inspirationskälla! Ditt kök är ett av de finaste jag någonsin sett! *berömmer*

Gemelli, nej fy vad trist!

Det ljuva, ja det skulle vara riktigt kul, både min syster och Madeleine skulle nog tacka ja på stört!

Svar på tråden Vita hem del 6