Vita hem del 6
fluffis, hur mkt är ett glas? Och kan jag byta ut mjölken mot grädde?
fluffis, hur mkt är ett glas? Och kan jag byta ut mjölken mot grädde?
Peak, ja det här är årets händelse lätt (inredningsmässigt alltså)
Tyvärr lär ni få vänta ett år säkert med att se bilderna.
Lynn,Helena Skarp och Marie (An angel at my table) är här och fotar. Förhoppningsvis hamnar bilderna i Lantliv *iiiiiiiiiiih*.
Det går inte ens att jämföra med Aftonbladet, allt blir enormt fint och jag tappar nästan andan när jag ser bilderna! De är så duktiga!
NU har de åkt!
Jag är trött, sliten och LYCKLIG!
De gjorde ett fantastiskt jobb. Och nej, jag hann inte fota. Det är så mycket runtomkring och så har man barnen att ta hand om, så ni får hålla till godo med mina egen "stylade" julbilder framöver!
lillafruluva, men nej så tråkigt. Hoppas det inte blri något i nacken som gör ont länge.
Vet inte vilken tidning det blir men de siktar på Lantliv.
De fotade, allrum, Noells rum, sovrum, trapp, hall, farstukvist, kök och vardagsrum. Hihi, ja hela huset då förutom badrummet. Och oss, blev underbara bilder på barnen.
Efter jul ska utebilder och tvättstuga fotas.
Fluffis,vet inte om du svarade på min fråga, hur mkt är ett glas exakt och kan mjölken bytas ut mot grädde?
fluffis, tackar tackar! Kål skall inhandlas imorn.
Japp, jag höll mig verkligen lugn idag, de skötte allt på bästa möjliga sätt!
lcroft, ja jag ska få kopior, det blir garanterat en förstoring på barnen
Så skönt för dig, jag är likadan, ostädat och jag mår pest.
fluffis, hihi, jag vet! Bara jag som är uppe i det blå idag. Givetvis kålrötter.
Mina lådor blev sisådär förra året, goda men inte fantastiska, hoppas på detta receptet och ett till jag fått.