• juliah

Vita hem del 6

Fluffis, fick ett recept från Linaomatilda för en tid sedan. Imorgon ska jag handla ingredienser och vet du vad, jag är också galen i lådor, morots är gott det med men kålrotslåda...jag kan äta till frukost lunch middag, SÅ mycket tycker jag om detSkrattande

• juliah

Nu när jag har er som bor i Finland här, säg mig, vad heter de underbara marmeladgodisarna som är röda med vita kanter, rödgult papper på...?

• juliah

Lina, ja! Jag älskar dem och fick ett plötsligt sug Skrattande Men vad tusan heter de? Karhunmarja...? Eller är jag ute och cyklar?

• juliah

Lina, inte livsviktigt men man retar sig ju på att man inte kan komma på namnet.

Nu ska här ätas sen middag, måste få berätta om dagen för maken också! Ha en bra kväll allesammans!

• juliah
    eminabilic skrev 2007-12-12 21:25:25 följande:
    tjenix alla vita älskare..kikar in idag med o kollar om ni har någora inperations bilder el tips..tråkigt bara att man är oinbjuden hos folk så ma ninte kan kika på era fina vita hem..kram kram

Har du sett bloggtråden?

Godmorgon föresten,

Busan, krya på er!

syltan, tack för infon (ja jag fattade hur det ska uttalas)Skrattande Men det blir nog svårt att ändra...

Knyttis, tack du med, var tusan fick jag mitt karhunmarja ifrån, haha. Men å så sugen jag är, måste skicka med mamma en beställning. Skulle tycka att det var mysigt att smälta lite tenn till nyår också.

vsm, å så skönt för dig!

Jag missade Leila, för andra veckan i rad, kan inte förstå hur jag kan göra det...Ledsen
    Nåväl, idag är det bvc och kanske lite kålrotslagning, vi får se, jag har ju till och med glömt bort att det är Lucia idag. Så läget är förvirrat med andra ordSkrattande

• juliah

Karamell, den är fin upptill men nedtill känns den inte helt hundra tycker jag.

• juliah

vsm, haha, du har alltså 200m2 mer att städa än jag!Skrattande Usch, din stackare så mkt yta att hålla efter, men visst, jag hade då gärna bott större.

• juliah

Jaa bilder! Nej jag förstår att man inte kan vara petnoga, finns ingen anledning. Tycker att du är fantastiskt duktig med arbete, tre barn och ett vackert hem.

• juliah

vsm, å så fint det blev! Vi har en värmepump som är ännu fulare, och ja, det finns liksom inget att göra åt saken. men om ni använder den endast sommartid så kanske ett vitt linneöverdrag kan funka?

Svar på tråden Vita hem del 6