Vita hem del 6

Visar en av mina blivande tjejtjusare, fast gud nåde den som nämner något om tjejer och söt = psykbryt Alabama!

*tror jag hämtar godiset till datorn* Varför slappa framför tvn när man kan ha det trevligt med er !
Kanske är bra om jag direktlänka med.. http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80110274 Orkar du Adamama, så kan du titta förbi och njuta av min röra och nybakt saffranskaka *raggar lika hårt som vanligt
*
Godmorgon!
Idag är jag extra glad att vi inte har VKS, äldste sonen vaknade nämligen igårkväll och mådde illa. Tack och lov blev det inget! *kanske har att göra med att jag bad upprepade gånger till han där uppe att vi ska slippa den* Min syster och hennes familj kommer ju från Usa på fredag och ska bo hos oss i två veckor och jag vill helst slippa smitta dem.
Har inte hunnit mer än skumma ikapp, tillbringade gårdags kvällen med att måla mitt skåp och pyssla en kompis till Juilahs strut.
Juliah: Det var nästan lite skönt att repotaget inte var mer, så slappa jag blir så avundsjuk . Ni var jättefina och hemmet lika underbart som vanligt ( bara att man knappt såg nått på pyttebilderna
)
Danstina: Välkommen !
Mia, vännen! Inte skrämmer du mig !