Vita hem del 6

Jobbigt Mimma med skrikiga nätter. Har han ätit mycket välling på nätterna, eftersom bvc säger att ni ska sluta med det?
Juliah: Gör det
.
Ja! Jag lyckades
!
Välkommen Syster Ruffa
Nu får jag väl lyfta rumpan från stolen och dra igång med städningen. Ses om en stund ..
Hej tjejer!
Jag njuter så mycket det bara går av stöket och böket och myset det innebär att ha min syster och hennes underbara barn hemma hos oss! Hinner inte alls med att effela men ni klarar er bra utan mig
..
Tittar in snabbt innan läggdags och säger bara..
Bea: Underbart fint, och möbleringen ser super ut. Vi har likadant soffbord i källaren, fast vitmålat. Möbleringen ser bra ut, det är så skönt att ligga åt det hållet och kolla på tv.
Rött och vita kuddar beror lite på vad ni har för väggfärg, går den åt gult hade jag inte valt rött.
Natti natt!
Hej Girls!
Inne och försöker läsa ikapp en aning..
Har hunnit med att se en veranda med potetial, Lisa1981´s fina vardagsrum (och lampor ) och förstå att jag ska hålla tummarna att Kajsa inte ska får VKS..
Kvällen har ägnats åt att baka pepparkakshus med veranda. Det sitter ihop och jag har inte använt Karlssonsklister eller limpistol, och bara fått två brännblåsor av sockret. Det ni ! Bild kommer imorgon..
kram!