Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita hem del 6

Godförmiddag!
    Ska läsa ikapp var på 2årskalas igår så jag hann inte läsa något.

Maken är på väg till Ikea för att lämna tillbaka Expeditbokhyllan vi köpte den hade lite fula märken plus att jag inte vill ha. den, så han ska köpa en Pax Birkeland garderob istället

• malins79

Godkväll!

Fin gungstol fluffiga.

Kajsa söt skolbänk, hur mycket betalade du, såg nämligen en liknande på vår seondhandbutik, fast den var illblå!

• malins79

Juliah, hur stora tvättpåsar ska du sy?
    Jag är sugen på att sy tre stycken för att kunna sortera smutstvätten direkt istället för att ha allt i en tvättkorg och sen får man typ slänga ut all tvätt på golvet för att hitta all tvätt i en viss färg.

• malins79

Hur gör ni när ni mejlar till folk som annonsera på Blocket, då annonsen legat ett tag?
    Först frågar man ju givetvis om möblen finns kvar men ger ni ett bud direkt eller vänta ni på svar först och då ger ett bud?

• malins79

Hur gör ni när ni mejlar till folk som annonsera på Blocket, då annonsen legat ett tag?
    Först frågar man ju givetvis om möblen finns kvar men ger ni ett bud direkt eller vänta ni på svar först och då ger ett bud?

• malins79
    Himmelbit skrev 2008-01-14 19:20:02 följande:
    Godkväll!Det blev inget skåpköp för mig idag... VSM hittade värsta fyndet igår - jag förbjöd henne att länka till det här, så ni har inte sett det . Ett jättevackert antikt ekskåp som var sprutmålat vitt för 400 kr!! . Det hade tre dörrar, varav en glasdörr i mitten med lite spröjs. Givetvis hade det gått direkt och såldes i princip så snart hon lagt ut annonsen . Så idag är jag lite skåp-deppig...
    Jag såg det skåpet igår!
    Det var fint, förstår att du är deppig, jag har knappt kommit över att jag inte fick köpa Junosängen för 500kr!
  • malins79
    Sylt skrev 2008-01-14 17:21:20 följande:
    tjenehej!Har burit på en hostig bebis i tre dygn, är trött.... Har varit på barnakuten o det var ett virus, ev förkylningsastma. Låååångt inne är jag sugen på att fixa hemma, men orken räcker inte ut i armarna gem --> Svårt... , men jag säger nog vit... överraskande nog Jag har förresten också fyndat! Köpte ett skåp för 300pix som mannen skall hämta på ons. Han vet inte om det än, han har varit i Kanada o kollat hockey sen i torsdags *surprise, surprise*
    Hoppas lilleman piggnar till!

Kul med skåpfynd och maken kan ju inte neka dig när du varit hemma själv med sjuka barn och han har varit iväg på roligheter.
  • malins79
    Himmelbit skrev 2008-01-14 19:48:24 följande:
    Lova mig att vi aldrig någonsin mer klagar över att vi tar dåliga bilder! Och vi som inte ens säljer ngt här... www.blocket.se/vi/14650188.htm
    Den har visats tidigare, nästan bätter att inte ha en bild i annonsen!
Svar på tråden Vita hem del 6