Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

Skumt! Helt plötsligt blev jag "utkastad" och fick gå in på Beta istället... Fundersam

Septemberpyret skrev 2007-12-20 22:14:14 följande:
    Inget krypande här heller, så det är nog lugnt. Ska forska vidare i det imorgon... Nu måste jag gå och sussa! God natt!
    Gör det! Natti natti och sov gott!!
    korall skrev 2007-12-20 22:21:12 följande:
    tittar in en snabb titt mitt i allt julfixande, jag har gjort en julkudde, välkomna in i galleriet...
    Ska genast kolla!
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2007-12-23 22:00:35 följande:
    *skrålar*I´m dreaming of a white christmas,like the furnitures I paintmay you all be well soon and fit for fightand may all christmas- gifts be whiteGOD JUL!
    *applåderar och busvisslar*
    Du är ju fööör bra! Mitt i prick!!

God  Jul på er alla!!
  • Himmelbit

Godkväll på er!

Vilken underbar lampa Mimmi!!! . Och vilket pris!! Nu bara måste jag åka till IKEA!! Surt bara att jag jobbar nu i mellandagarna men till helgen kanske...

Nu har det varit vår tur att må lite dåligt. Visserligen bara rejält förkylda (jag och sonen) men det räcker (VKS, stay away..)

• Himmelbit
    Kajsa M skrev 2007-12-26 18:35:44 följande:
    Så nu är bord och stolar på plats! Maken är supernöjd och jag också.Passar perfekt i vårt kök, men jag förstår om jag blir lite utan vitahems svarta får.Kanske tröttnar jag fort, men då är det ju bara att byta igen.Konstaterade just att detta är vårt 4:e köksmöblemang sedan vi flyttade in i huset för exakt 3 år sedan. Någon som slår det?
    Berätta!!! Vad har du köpt?! *nyfiken*
    Bilder??

Nja, där ligger jag i lä med hästlängder.... Vi har samma bord som vi köpte när vi flyttade in för cirka 4,5 år sedan.
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2007-12-26 18:42:21 följande:
    HimmelbitTrist att ni blivit krassliga! Men hellre 1000 förkylningar än 1 VKS!Undrar om jag ska försöka ta en bild på vårt nya möblemang.Det blir så trist i mörker bara...
    Ja, det håller jag med om!! Jag tillhör ju de lyckliga som aldrig kräks iofs men det vore väl minst lika illa om sonen skulle drabbas.

Fram med gula bilder!!!!!
    Daggdroppen skrev 2007-12-26 18:43:36 följande:
     Krya på er
    Tack!
  • Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2007-12-26 18:49:36 följande:
    Kajsa: Vill gärna se bild!Himmelbit: Så tråkigt att ni blivit förkylda, hoppas ni kryar på er snabbt.
    Tack! Ja, vi får hoppas att det är en sån där snabb förkylning!

Och du - ja, du ska absolut ta det som en komplimang!!
    (från bloggen).
  • Himmelbit
    Daggdroppen skrev 2007-12-26 18:49:34 följande:
    Och du Kajsa - ingen klår ju mina gula bilder Trösta dig med det ifall det inte blir så bra bild
    Det är nog sant... Jag gör mitt bästa för att toppa men jag klår nog inte riktigt dig ännu..
Svar på tråden Vita hem del 6