Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit
    MiaMariah skrev 2007-12-18 22:29:35 följande:
    Så blev stolen med pynt! Inspirerad av juliah och mimmi alltså.
    Underbart vackert - vilket välkomnade!
    Och vilken man du har som ger sig ut så här dags (skulle nog min aldrig gjort ).

Jag säger godnatt med ett nytt blogginlägg om ljus, mys och värme!

Välkommen!

http://njutensmula.blogspot.com/
  • Himmelbit

Godkväll!

Ni bloggare - jag har problem...
    En bild som jag lägger in (en helt vanlig jpg-bild) blir BLÅ och negativ när jag tar in den i blogger... Fundersam Är det någon som varit med om det eller framförallt vet varför det blir så?!

• Himmelbit
    Himmelbit skrev 2007-12-19 21:03:36 följande:
    Godkväll!Ni bloggare - jag har problem...En bild som jag lägger in (en helt vanlig jpg-bild) blir BLÅ och negativ när jag tar in den i blogger...  Är det någon som varit med om det eller framförallt vet varför det blir så?!
    Glöm det - jag kom på vad det var när jag precis hade skickat iväg inlägget!! *nöjd*. Det var en CMYK-bild istället för en RGB-bild!

Mimmi - Äääälskar din lampa! Förstår dock inte hur du har karaktär att spara vackra saker utan att direkt hänga upp dem. Så fort jag köper ngt så vill jag ha upp det direkt!!

Septemberpyret - Låter huuur mysigt som helst!! Jag kan tänka mig att vara "provsmakare"

Knyttis - Hoppas att du får mysa hos frisören imorgon och bara njuta av att bli ompysslad!
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2007-12-19 21:11:20 följande:
    Himmelbit- jag är tjatig, jag vet ! Den skulle hänga på övervåningen egentligen!
    Tjatig?! Nähä då!! I så fall är jag lika tjatig - om precis samma saker dessutom!

Nu till nästa bloggproblem...
    Detta inlägg med den blå bilden skrev jag igår men sparade den utan att publicera. Efter det så skrev jag ett inlägg som jag publicerade. Nu när jag lägger ut det första så hamnar det EFTER det andra. Kan man byta ordning på dem så att det nya kommer överst??
  • Himmelbit
    LCroft skrev 2007-12-19 21:10:27 följande:
    Hej Knyttis! Så mysigt ni har det Mera fina bilder vill jag ha! Har precis gjort en dundertabbe! Sett på en fruktansvärt hemsk film, mannen jobbar natt och det stormar där ute... Behöver jag säga mer?  Vill se massa vackra bilder så jag kan gå och sova med dem på näthinnan istället
    Usch då! Inte roligt... Men filmen utspelade sig säkert inte i Finland, så du kan nog vara trygg ...   *försöker lindra*
  • Himmelbit
    Himmelbit skrev 2007-12-19 21:15:51 följande:
    Nu till nästa bloggproblem... Detta inlägg med den blå bilden skrev jag igår men sparade den utan att publicera. Efter det så skrev jag ett inlägg som jag publicerade. Nu när jag lägger ut det första så hamnar det EFTER det andra. Kan man byta ordning på dem så att det nya kommer överst??
    Är det någon som kan hjälpa mig??
  • Himmelbit
    LCroft skrev 2007-12-19 21:20:07 följande:
    Nej som tur är
    Efter inspiration från både din och Mimmis broderade "God Jul-kudde" står nu min maskin och broderar! Men jag tyckte att det var lite "synd" att skriva God Jul eftersom jag skulle kunna ha den under en så begränsad tid. Så jag valde andra budskap - kommer säkert i bloggen framöver... *hemlig*
  • Himmelbit
    MiaMariah skrev 2007-12-19 21:26:25 följande:
    det beror på att det sparade inlägget har gårdagens datum och det nya dagens datum. om du ändrar det sparade inläggets datum till dagens och rätt klockslag så lägger det sig i ordning.
    TACK!!
    LCroft skrev 2007-12-19 21:31:30 följande:
    Mutter, mutter vill också ha en maskin som broderar åt mig! Men du? Eftersom du har en sån maskin så kan du ju även ha en god jul-kudde! Och dessutom gjorde du mig jättenyfiken nu Nu lär jag få ligga och fundera på det hemliga budskapet hela natten Hellre det än lik i sjöar
    Men jag måste ju fortfarande sy kudden.. Det är där skon klämmer
    Vad skönt att jag gav dig något annat att fundera på..
Svar på tråden Vita hem del 6