Vita hem del 6
Godmorgon!
Var på pysselkväll igår så idag är jag trött, mörkret är dessutom riktigt jobbigt!
Karamell, vad roligt att få se! Vad blir det för kakel? Är det Lidingököket?
*drömmer fortfarande om lampskärm*
Godmorgon!
Var på pysselkväll igår så idag är jag trött, mörkret är dessutom riktigt jobbigt!
Karamell, vad roligt att få se! Vad blir det för kakel? Är det Lidingököket?
*drömmer fortfarande om lampskärm*
Knyttis, stackars dig! Får du något mot smärtan?
Det är en vit plisserad lampskärm som jag såg som hastigast i en butik i fredags, tyvärr skulle d ha stängt hela denna vecka så allt jag får göra är att drömma!
Juliah, N:s rum är underbart! Så fint, verkligen känsla för detaljer!
Jag gjorde en pålle och några Hjärtegryn, brukar bli mest beställningsarbete! Två av tjejerna virkar mormorsrutor och en gör smycken (läs pratar och fikar)
Brukar bli mycket prat och fika opch sena kvällar!
Karamell, låter som finfina kombinationer!
Hjortan, vad duktig du är! Är det en Tilda-docka?
FruPuffen, grattis!
Hur roligt det än är med badrumsrenovering så är det rätt påfrestande att inte få gå på toaletten eller duscha när man vill!
Knyttis, jag väntar med spänning på barnrumsbilder!
Nu har jag tråkigt köpstopp! Blir så frestad när jag kikar på olika sidor men får stoppa mig själv! Väntar dock med spänning på Brukas förbandslåda som Birks och Kalles mamma har skickat!
Någon som har ett trevligt budgettips på lager? Känner att mina inköp blir allt mer exklusiva!
Tack för era budgettips! Har unnat mig vita tulpaner idag och du har rätt juliah, mormorsfilten borde göras färdig!
Det jobbiga är att det är så mycket dyrt jag bara känner att jag vill ha! En Vipp, en Smeg, en mixer listan, en radio, kan göras lång! Får hålla mig till tåls, kanske gå en runda på loppis, sådana fynd mår man bra av (och plånboken också)!
Kajsa, lyssna på din kropp och ta det riktigt lugnt! Vimplarna blir säkert superfina!
Godmorgon! Åh vad trött jag är, varje morgon samma sak!
Grattis till ettåringen!
Lasse, E:s barnrum är så fint! Trevlig inspiration så här på morgonkvisten, önskar så att min son hade eget rum!
Tjatar på om badrummet - men nu är det färdigt! Lite småpill kvar, två hyllor ska upp och skynke till skötbordet ska sys! Så skönt, ikväll får jag nog till och med duscha hemma! Hoppas dförbandslådan kommer idag!
Malin, vad du är duktig som målar och målar!
Trummorna var jättefina lasse, undrar jag också!
Juliah, det är så otroligt skötn, äntligen får jag göra det jag gillar, inreda! Mormorsrutorna ligger orörda, tänk att det ska vara så svårt att få ändan ur vagnen!
Jag har inget val när vi har hund, hon tjatar redan om promenad, helst hade jag legat kvar i den varma sängen idag, dragit ner rullgardinen och kanske läst klart Isprinsessan av Läckberg, väldigt spännande!
Malins, klart du är duktig!
Nublu, jag vill också haaa! Kan du köpa och skicka, snälla!
Jag kan tänka mig en i varje storlek! *slåss*