Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vita hem del 6

MiaMariah skrev 2008-01-20 17:21:41 följande:
    mimmamum - kanonfina bilder i Aftonbladet och vad roligt att de fick med dina pållar! Synd bara att de inte länkade till din blogg..
    Det blev verkligen fina bilder och reportern skrev väldigt bra! De länkade varken till min eller Madeleines blogg, lite synd.

Underbar gungstol juliah! Vad roligt att ni träffades på du och puffen!

Kajsa, jag har missat lapptäcket! Förvånad Kan du sätta in en ny bild?

lilla, jag röstar också på ..... vit!

Nublu, vad är det för skåp?
  • mimmamum

Kajsa, vad fint det var! Du är verkligen händig! Nu blev jag sugen på att sy ett *skriver upp det på lååånga attgöralistan*

jag sitter till vänster!

Nublu, jag gissar att de ska målas vita? Har klart potential!

Mimmi, visst är det typiskt! Bara man fick en halvtimme skulle man kunna vara så effektiv och hinna så mycket, men icke!

• mimmamum

Mimmi 58-61

lilla, den till vänster gillade jag bäst!

• mimmamum

Vad ni är söta, scannar in, köper två tidningar osv!

Mimmi, din dotter är sockersöt och likaså hårprydnaderna!

Nu är badrummet färdigt! Här kommer ett smakprov, fler bilder kommer i bloggen imorgon!

Det är som sagt en budgetrenovering, totalt har det kostat oss 2500 tusen - 1000 kr för badkaret som vi sålde.

• mimmamum

Godmorgon! Tusen tack för alla badrum,skommentarer, vi är nöjda. Vi hade lite medel men tycker ändå det blev fräscht, avskalat och VITT!  Tänkte skriva färgnamnen i bloggen, det är en hel del som undrar!

Alla badrumsdetaljer, skåp, lampa osv kommer från IKEA (inte brukalådan då förstås)

Vad kul att ni gillade reportaget, ska hälsa Madeleine det! Tror man kan köpa bilagan idag också om jag inte har fel!

Lasse, hoppas lillen kryar på sig och att du får lite pluggro!

Idag blir det kyrkis för oss en stund, sen tjejmiddag ikväll, känns som att jag inte gör annat! Skrattande

• mimmamum

Vad mycket kul det händer i tråden!

Grattis Maria! Förstår att det är omtumlande men helt underbart! Det är klart du fixar det!

juliah, det är ju en fantastisk möjlighet, som sagt din lärarexamen finns ju kvar och tänk vad underbart att få göra något man själv älskar och dessutom vara nära hemmet! Klart du ska tacka ja!

Knyttis, ta hand om dig och ryggen!

Peak, vi har en vit tripptrapp till A. Han har haft den från 4 månader och är nu 15 månader, en perfekt stol som växer med barnet och dessutom snygg!

Svar på tråden Vita hem del 6