Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita hem del 6

juliah skrev 2007-12-20 19:53:22 följande:
    Mhow, wow så duktig du är, det är just en sådan kur jag är ute efter. Jag kommer aldrig att ge upp bröd, pasta och potatis. Ska bara äta med måtta hihi.Men, behöver just en sådan kick. Det får bli efter aminingen det.Mia, underbart, och vilket fint fat, visst har Mhow ett likadant? Är väldigt sugen på ett sådant, kan du eller Mhow kanske inboxa mig var jag får tag i fatet. (Kommer säkert inte att orka/hinna läsa ikapp). Ha en bra kväll allesammans, nu ska jag göra skumtomtarna sällskap framför tv:n Jo just, härligt lasseliten, grattis till nya bordet. Om du undrar vem som sover på den inatt så är det bara jag som sträcker ut mig, så trångt i kylen
    vi får kicka varann du å jag med att äta med måtta Flört
    Tack, ja, jag älskar det fatet - inboxar dig bums!
  • MiaMariah

Glömde säga att det var ju M How som tipsade om det vackra fatet för länge sen - så kom jag över mitt eget, underbara fat hon gör verkligen..

• MiaMariah
    Gullfina skrev 2007-12-20 20:07:15 följande:
    tack!
    mimmamum skrev 2007-12-20 20:06:30 följande:
    lasse, åh så roligt! Så snart du får tillgång till kamera så måste du fota!MiaMariah, det såg underbart gott ut! Fatet är så fint, jag blev bjuden saffranskaka på det när jag var hemma hos M HOW. Skulle gärna ha ett själv så snälla berätta hur man får ett!Jag har stoorshoppat ikväll, 20% rabatt är mycket! Ett vitt kviltat överkast, ljusrosa kuddar, Lexington handdukar, ljus, en skål och lite sten! Julklappar till mig själv!  M HOW, jag såg inte till dig där!
    tackar! jag inboxar dig angående fatet! vad härligt med shopping, du får visa bilder!
    Peak skrev 2007-12-20 20:14:35 följande:
    jag gillar inte heller den nya betan, fick gå in där idag när det inte funkade - fick abstinens Håller på och slår in julklappar, vad kul det är! Och inga är ju till mig ens Någon som är med på julklappsbytet som fått sitt paket? Jag har inte fått mitt än, och jag hoppas på att de inte måste skicka en avi för då tar det oftast 2 dagar extra!! Mamma sa att de skulle dela ut post på lördag också - lyx! varför gör de inte alltid det?
    nope, jag har inte fått mitt paket ännu men jag vet ju att det är på g Flört däremot fick jag mitt paket från min hemliga vän i interior gave alongen idag, mycket fina saker!
    Mufflon skrev 2007-12-20 20:18:31 följande:
    Halloj!! Jag har fått min, spännande men öppnar inte förrens julafton!!
    oj, vad duktig du är som lyckas vänta!
    Kajsa M skrev 2007-12-20 20:24:45 följande:
    åh vad kul det låter! Hoppas vi får njuta av lite bilder senare.MiamariahSåg mkt smarrigt ut! De där jordnötskakorna skulle jag vilja ha receptet på!
    tack! visst kan du få receptet, inboxar det till dig.
    Peak skrev 2007-12-20 20:22:47 följande:
    förresten måste ju tillägga NU ÄR HUSET VÅRT! Besiktningen gick toppen och bes. man är min sambos chef så han är verkligen på vår sida Så kul att bara gå runt där bland kala väggar och ändå tänka att här ska vi snart bo - OVERKLIGT!
    Åå - grattis!!
  • MiaMariah
    versan skrev 2007-12-20 21:51:31 följande:
    Vad är pepparkasbiscotti??? Låter supergott vill ju också göra kan du "låna" ut receptet
    Tja, vad ska man säga, pepparkaksskorpor med ett annat ord kanske.. Klart du får receptet, inboxar det till dig.
    Septemberpyret skrev 2007-12-20 21:55:33 följande:
    HJÄLP! Sambon fick precis panik när vi skulle flytta min träsoffa, han fick se några jättegamla hål i botten på den och säger att det kan vara från trämask... och då får man absolut inte ha den inne...!? Nån som vet, jag blir jätteledsen om jag måste slänga ut den...!
    Men det kan ju vara jättegamla hål och utan trämaskar! Kolla noggrannt om det finns några kryp kvar. Mina föräldrar har en jättegammal klocka hemma hos sig med hål i men inga trämaskar..
    mimmamum skrev 2007-12-21 07:31:57 följande:
    Godmorgon!M HOW, åh så Lantliv hade också kundkväll, vilken osis att du inte fick komma dit!Idag sjuder jag av energi, äntligen! Jag ska köpa tyg till kuddar, baka lite julgodis och förhoppningsvis får vi in en gran! Det känns så skönt!Jag har även tjuvstartat med lite rosa i vardagsrummet, liiite vårkänsla alltså!Vad har ni för planer idag?
    Vad mysigt! Vi ska iväg till Kronhusbodarna här och kika på deras julfirande, lite mysigt i gammal miljö sådär..

vad fint med rosa!
    Peak skrev 2007-12-21 09:32:27 följande:
    nån som fraktat möbler? Funderar på om vi kan åka till Gbg när möbelgrossen har nästa utförsäljning, och om man kan låta ngt företag hämta möblerna och köra till Örebro, kostar det en förmögenhet?? Någon som vet?
    ingen aning tyvärr..
  • MiaMariah
    Feffie skrev 2007-12-21 14:54:20 följande:
    Hej på er. Någon som vet om man kan beställa små vatten- sprut flaskor via nätet? Ni vet sådana man kan duscha blommor med tex. De ska vara snygga och modell lite mindre.Någon som vet? De som finns ute på butik är ofta lite vanliga..:)
    Syster Lycklig köpte jag min ifrån, eller rättare sagt fick..
    versan skrev 2007-12-21 17:33:01 följande:
    Jag har fått idag tralla la la la.... Men dumma kameran la av när jag skulle fota av min julklapp. ni ska snart få se så snart jag har fått lite krämi kameran så jag kan fota av dom fina hjärtan som kom.Tack till givaren som skickade till mig
    Vad spännande!
  • MiaMariah
    Kickan07 skrev 2007-12-21 18:13:41 följande:
    Förlåt att jag tjatar, men nu kom jag på att Miamariah också visade bild på ett sånt fat tidigare i dag. Hur ser ditt fat ut MiaMariah? Är det helt felfritt utan skavanker?
    Hmm, vad ska jag säga, jag är jättenöjd med fatet men visst, helt superslätt är det inte utan det är lite hål eller vad man ska säga i fatet. Men jag tycker det är vackert, ett tecken på att det är handgjort.
Svar på tråden Vita hem del 6