• Enji

Vita hem del 6

newht skrev 2007-12-06 11:47:26 följande:
    Åh...fick en snilleblixt!Kom in o kolla på den...www.newht.blogspot.com
    Så himla gulligt!
  • Enji
    juliah skrev 2007-12-06 12:58:02 följande:
    Lina, ja, jag får många ggr försvara våra rutiner och bristen på spontanitet. Äsch, det är så kort tid det här i ens liv, vi som familj mår bäst av det så vi väljer att leva så. Regelbundna sov och mattider är min melodi!Fluffis, å så mycket fint du visar. Jag har ett likadant tråg.
    Jag håller helt med er. Tror alla i familjen mår bäst av lite rutiner.. (ammar samtidigt=skriver med en hand )
  • Enji

Ni pratar om sprayfärg.. sprayar man bara mindre saker? Inte möbler och dyl? En undran bara Fundersam

• Enji

Isabella, e de hon den mörkhåriga yngre tjejen? Hon har lite "farliga" ideér Skrattande

• Enji
    Sylt skrev 2007-12-06 15:14:09 följande:
    Allt *hooked* ..... Har fått tips om ett ställe i Malmö som blandar exakt den kulör du behöver - PÅ BURK! *glad o ska snart dit*
    Får man fråga vart detta är? Oskyldig
  • Enji
    Sylt skrev 2007-12-06 15:17:55 följande:
    ...med spray alltså *otydlig*
    Har du varit på Ilva på sistonde? De skulle ha utförsälning av sina julsaker va? Måste ta mig dit en dag..
  • Enji
    juliah skrev 2007-12-06 15:23:43 följande:
    Enji, japp det är hon. Jag retar mig vansinnigt på hennes projekt, inget känns gediget, och nu när jag ändå klagar så tycker jag att hela programmet är rätt dåligtfluffis, min stod ute på träbockar.syltan, himmelriket, vilken färg är du ute efter?
    Nä, hon har nog en annan inredningssmak än de flesta i denna tråden iaf. Jag gillar väl bäst hon Lollo, Lulu..eller vad hon heter? Skrattande
  • Enji
    JeaJea skrev 2007-12-06 19:30:05 följande:
    Tack för tipsen om gitarren, den vet jag men inte var den fanns, Sylt köpte inte du en sån? fanns den här i krokarna?Vi har också en julgransfot i gjutjärn, gillar den skarpt om jag bara kunde hitta den + att jag behöver en till. Retar mig att jag inte beställde till butiken för jag vet en groissist som har men nu är det för sent.Lisa vi har ett slagbord från Geromar, det är brett så man kan sitta två på kortsidorna, kolla www.geromar.se Förresten körde jag på en bil idag, kul utgift nu när både tvättmaskin och tumlare har gått sönder. Beklagade mig för min underbara svärmor och nu ikväll ringde svärfar och sa att vi får nya maskiner av dem. Så nu kanske jag får några julklappar ändå, såg hur både brödrosten och kitchenaiden fick vingar.
    Är det denna gitarren ni pratar om? http://www.blaelefant.se/product.asp?product=2894&sub=14&page=1
  • Enji

Gomorron

Nä, har inte provat ngt i Lantliv än...men där var flera recept jag skulle vilja prova.

Usch, här regnar det Så himla trist! Får se vad vi gör idag...

Svar på tråden Vita hem del 6