Vita hem del 6

Kajsa -> vad fint det blev med tygstycket i tvättstugan.. så lite gör såå mkt
Gokväll tjejer
Ser att ni pratat om burkar till köket.. jag var på Ikea idag och inhandla just dessa till mjöl och socker http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00093198
Det blev jättebra.
Där var lite vårnytt som kommit in där.. mkt i ljus pastellgrön och rosa. Jag köpte även en matta till hallen, en vit plastmatta.. jättesöt också.
Just det, blev även 2 lampor till hallen. Var egentligen inne på någon hängde lampa. Men så hittade jag en rund med 4 spottar för 99:-, så det kändes för billigt för att låta bli. Blir så fint ljus med spottar tycker jag.
Så fin korg juliah!
Så fint ägg, Mia!
Gomorron...säger också gäsp
Funderar på att köra till min syster idag som bor 1 timmes bilfärd bort. Hon har nämligen fått sin lilla bebis nu
Igår var vi o hämta lite möbler...en bokhylla, ett vitrin, en byrå.... orkade inte greja med det igår dock. Det ska ju fyllas med saker och få sin plats.
Jodå, det är bra.. har ammat en hel del inatt, osså kommer nr1 halv sex och säger "UPP". Så lite seg är man allt..
Ni är som vanligt uppe med tuppen ..
Blocket grejer Men inte behöver det målas.. det är vitt redan!
Mkt skönt.. Målar kökssoffan just nu. Men tiden räcker sådär till tycker jag.. därför funderade jag på att lämna hemmet lite upp och ner idag och åka och snusa på bebis istället
Gomorron
juliah -> jag har provat semlorna i Lantliv.. de blev jättefina och goda! Kitchen aid:en gick för fullt