Vita hem del 6

Lisa underbara kuddar!!!!
VSM: Ta det som en komplimang
*tänker*
Mori så fint det blev! Vad säger Moa?
Ska titta in i era bloggar om en stund, har egentligen inte tid att sitta här, måste städa, lämnade bara fast en liiiiten stund när jag torkade damm
Michaela: Beklagar din förlust! Kram!!
VSM: Det kom fram så snabbt? Tack själv vännen!
Himmelbit: Du har köpt likadan kofta som den jag köpte
Godmorgon!
Idag blir det kalas för hela slanten, lär rulla ikväll!
Ha en bra dag allihopa!
Godkväll i tråden, fast de flesta har visst varit förståndiga och gått och lagt sig. Är så trött men ätit alldels för mycket tårta för att orka ens gå upp och sova. Sonen fyllde 12 år idag plus att vi varit hos svärfar på förmiddagen som fyllde 60 igår.
Godmorgon!
Puh vilken tid det tog att läsa ikapp
Hela helgen bara flög förbi utan att jag tyckte jag hann med nåt. Dammsög just och nu känner jag mig som människa igen, kaksmulor efter golvet är inte riktigt jag
juliah: Jodå, allt gick bra Blev lite mycket på lördag bara. Svärfar fyllde ju 60 också så vi var först dit på förmiddagen, sen hem, äta lite och lag Ida och sova. Sen kom det gäster hit från kl 15 började de droppa in och höll på hela dagen och kvällen. Så söndag och farsdag blev väldigt lungt
Var ju förstås en liten stund och firade pappa men annars låg vi mest på varsin soffa och läste
Man börjar bli gammal helt enkelt, tröttsamt med kalas. Men Nico var ju nöjd och det är huvudsaken.
Glömde säga tidigare, men hälsa maken att tvättstugan är helt fantastisk! Han får gärna komma och fixa en likadan åt mig
FruPuffen givetvis får du komma in, ska genast åtgärda det