Inlägg från: Bandykillar |Visa alla inlägg
  • Bandykillar
    Karamellfabriken skrev 2007-12-01 12:23:39 följande:
    Bandy,Jättefint! Och vilket vackert X-räcke sen......
    Tack snälla ja X-räcket har jag härmat mimmi med. Blev jättebra.
  • Bandykillar

Här kommer lite fler bilder hoppas ni orkar se
    Jennie 043.jpg 

Ett skåp i köket, vill ha ett högt vitt med lite kryss på. Ngt bra förslag???

Jennie 042.jpg
    Jag älskar allt med stjärnor på hittade billiga och bra boxar att förvara tex ljus i . Köpte både röda och blåa
    Jennie 041.jpg

Närbild på amarylisen och hyacinten

Jennie 037.jpg

Matbordet just idag

Jennie 040.jpg

Burspråket i v-rummet

• Bandykillar
    Beatrize74 skrev 2007-12-01 12:49:43 följande:
    bandykillar - superfina saker du visar. Sånt kryssräcke ska jag också sätta på vår altan när vi bygger den i vår.
    Tack söta du. Ja ett sådant räcke är så underbart. Jag har fler bilder i mitt galleri om du vill kika (under standard)
  • Bandykillar
    Karamellfabriken skrev 2007-12-01 11:27:55 följande:
    Tänkte göra en canvastavla av en bröllopsbild när vi renoverar vardagsrummet.Vilken är bäst?
    Vilka härliga bilder. Jag tycker den svartvita. Den skulle bli kanon tror jag
  • Bandykillar
    Daggdroppen skrev 2007-12-01 13:51:36 följande:
    Mera vinter/julbilder från mig....Sparken hittade jag hos svärföräldrarna. Visst är den fin! Den är riktigt "jag" Grytan hittade jag hemma hos mina föräldrar och har tillhört min farfars föräldrar.
    Spark är ju så underbart. Minns mina barnvintrar hemma hos mormor och morfar med värme och glädje. Nu är min mormor och morfar sjuka. Så tråkigt och jobbigt
  • Bandykillar

Himmelbit nu lyser inte hjärtanstaken så fint längre. Tre av ljusen lyser starkare och ett som vanligt. K åkte ner till fyndlagret men de hade inga extra ljus. Visste inte om de kunde få tag på. Tror ni coop har?
    F-n vad sur jag blir, den har lyst i några dagar bara och inte åkt i golvet Ska det inte hålla längre än så????

• Bandykillar
    Beatrize74 skrev 2007-12-01 17:31:48 följande:
    Är det samma sort som exploderade för någon häromdagen?
    Jag vet inte, är det tro??? Oj måste vara försiktig nu då. Man måste väl få lämna tillbaka den annars blir jag galen
Svar på tråden Vita hem del 6