Vita hem del 6
mimma, ja Vita hem och krukmakeriet finns där...och Zandvort!
mimma, ja Vita hem och krukmakeriet finns där...och Zandvort!
lasse, alltså jag gillar ju när det inte är så mycket tingeltangel, kunde du inte ha bjussat på fler bilder, det står väl tex en liten skänk/sidobord vid någon vägg?
knyttis, vi har inga.
lasse,jag föredrar nr 1. De är så nätta och fina!
Kajsa din lilla stackare
Härligt att du får en vit fin gran iallafall!
Får man vara löjligt lycklig över tvättkorgar? Jag är det iallfall hihi, har äntligen hittat fina tvättkorgar som kommer i vitt! Nästa vecka, snart snart snart, är tvättstugan färdigpiffad
Nej vet ni att idag kom jag hem tomhänt. Det enda jag köpte var en toppstjärna till mimmi som hon blev förtjust i.
Rätt skönt, åt en lyxig lunch, avslutade den med en hel årestrut (lakritschokladkola doppad i choklad). Nu målar jag hyllor till tvättstugan, ikväll ska en gammal pianopall slipas...
Jag är verkligen så glad åt tvättkorgarna, vågar inte ens skriva var jag ska köpa dem så att de inte tar slut *paranoid*
De är ju liksom inte vackra så, men superfina för att vara tvättkorgar och exakt det jag letat efter länge.
Kajsa, jag lider själv väldigt mycket av kraftig pollenallergi så jag vet hur du känner dig, det är kämpigt, hoppas du blir bra snart!
Pärla, det gick åt skogen med mina försök att gömma den, dagen efter undrade han vad det var för fult bord som låg längst in under en cykel i ladan
Äsch men så typiskt mimma, jag har rätt svårt med kläder just nu också...
Jag har inte gjort några julkort inga alls faktiskt för första gången...jag har ingen energi för det.
Lovar att visa tvättkorgarna sen, de är inte speciella så men jag tycker att de är super, de är dessutom i plast . Tycker om när man kan hålla saker och ting rena, speciellt där man förvarar smutstvätt.
mimma, jaa säger som mimmi, Vila har supermycket fint. Jag är rätt snål mot mig och min kropp just nu så det är lagom pris på kläder tycker jag.
mimmi, det är såå fint. Rikitig Lantlivs stämning (tänker på deras rödvita tema i julnumret). Snygg röd pinnstol också!
Lilla avställningsytan under väggskåpen är så fint också.
Godmorogn föresten!
mimmi, är det någon gammal modell av barnstol? Nu finns de i svart..eller?