• juliah

Vita hem del 6

Ja det var Agen jag tänkte på, de är ju fina!
    Jag har också korgmani, finns inget bättre än korgar i mängder Skrattande

Ååå, hade jag bara vetat om utförsäljningen, hamnade där av en slump.
    Men nog borde Asko ha lite rea efter jul, minns att sommarens rea var dålig dock.

• juliah

lillafruluva, ja den vill jag inte missa! Vi får hålla öron och ögon öppna.

• juliah

Lcroft, hihi, vi får ge varandra en varsin spark, jag borde måla färdigt hyllorna till tvättstugan innan vi beger oss ut i kylan.

Bara att sätta igång antar jag....?
    Tänk så glada de ska bli, och du vill inte sitta med det där dagen före, brodera idag, sy färdigt imorgon.

• juliah

mimmi, hur mår du?
    Någon som vet hur lång tid paket tar att skicka inom sverige i juletider föresten? Är lite rädd att julkänslan sabbas hemma hos mimmi om inte toppstjärnan jag köpt kommer i tid.

• juliah

mimmi, du är duktig och tuff du!
    Ja vi hoppas på det, ska knöka ner paketet i lilla postlådan här så räkna med ett knöggligt paket Skrattande

• juliah

mimmi, jag har inte hunnit kika mer än imorse, har haft fullt upp med att slappaSkrattande

• juliah

lasseliten, jag är grym på knäck Skrattande (mimmi, skrytandet det bara fortsätter och fortsätter...)

Trixet är att koka tillräckligt länge för rätt konsistens, gör många kulprov. En sked smör och lite ströbröd på slutet är också bra.

• juliah

Tingeltangel ska det ju stå,

Årets gran är betydligt mycket mindre, står i en vit emaljhink med få dekorationer. Är beredd på att hiva ut den snaaaart...

• juliah

Jag har fått sova till halv sju!

(ord känns överflödiga, runt 5 har jag gått upp varje varje varje morgon i över två år utan undantag)

Svar på tråden Vita hem del 6