Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita hem del 6

Asch, bilden blev inte klickbar men det går att se den större i galleriet.

Nu är pallen målad även om den inte ska stå här med lådan så gör den det tills stolen är målad.

Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/miamariah/gallery/phpiljz7e.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/miamariah/gallery/phpr3qttz.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

• MiaMariah
    gemelli skrev 2007-12-28 19:50:23 följande:
    Fyndade idag, billigt billigt i en butik här där jag bor Men måste man lägga bort den när julen är slut, tycker den är såååå söt
    julen varar till påsk var det ju sagt.. Flört
  • MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2007-12-28 19:52:40 följande:
    MiaMariah: Så fin pallen blev.Gemelli: Gullig tomte! Nu har du något att se framemot till nästa jul
    tack!
    Himmelbit skrev 2007-12-28 19:53:16 följande:
    Hmm, nja jag passar nog också.. . Jag har redan ett gräddvitt som jag fick i inflyttningspresent för 4,5 år sedan (de har hållt i länge). Det svarta var visserligen större men näääe, jag skulle INTE orka måla det. Måste spara på målarkrafterna tills jag dyker på ett vackert skåp..
    felciterat men tack!
    gemelli skrev 2007-12-28 20:04:18 följande:
    Hihihi tyckte Musen inte skulle vara sååå ensam, jobbit att bara få besök på julen Kanske få köpa en kanin istället, uttligare en anledning till en ny Maileg
    underbart söt den också!
    Daggdroppen skrev 2007-12-28 20:05:56 följande:
     Fel citat igen... Varför blir det så???????Här är krokarna:
    felcitering igen Skrattande men tack! kanonfina krokar!
    Kajsa M skrev 2007-12-28 20:11:03 följande:
    MiamariahSöt pallen blev!GemelliSöt tomte och docka!
    tack!
  • MiaMariah
    Karamellfabriken skrev 2007-12-29 12:50:25 följande:
    Hej alla!Måste verkligen varna er för Skonas blå sköljmedel.Min alldeles nya vita kofta blev ljusblå av det och det går inte att få den vit igen .
    Ajaj, usch vad trist!
    Peak skrev 2007-12-29 14:02:46 följande:
    oh - I killed the tråd Tips:Är det någon som gillar Brukas skålar med text på så har Rusta en exakt likadan Popcornskål som Brukas!! 30 kr - lite billigare än Brukas. Jag har en från Bruka och jag vände och vred på Rustas och kunde inte se skillnad på dem! Ibland kan det se lite "B" ut när andra härmar, men inte denna!!
    Oj, så lika!?
  • MiaMariah
    Peak skrev 2007-12-29 14:13:07 följande:
    Miamariah - ja jag tyckte nog det! Jag hade nog tagit den för en bruka iaf, men sen är jag väl ingen expert Brukar se sådana skålar ibland, typ Ica och Ge-kås men de ser inte så bra ut! Bara dåliga kopior! Nu ringde sambon från Clas Ohlson - det blev blank vit sprayfärg - hoppas det blir bra
    ja, precis, det brukar bli en tråkig, ful kopia. gillar inte kopior eg, känns lite fel att köpa den men ibland är det ju priset som styr valet.
  • MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2007-12-29 17:22:34 följande:
    hej på er!Vi målar vår hall vit!! Åå så lycklig jag är. Bort med den eländiga otäcka rosa färgen! Jippii Mimmi: Grattis till radion! Kajsa: Dina dynor blev superfina!
    vad härligt!
    Feffie skrev 2007-12-29 18:35:13 följande:
    Kan man göra något åt detta lilla skrivbord? det var så billigt och jag kunde inte motstå det. Men nu i efterhand vet i 17 om man kan fixa till det. Självklart skall det bli vitt.Obs jag menar skrivbordet och inte chiffonjén.www.blocket.se/vi/14637063.htm
    Kommer bli kanonfint, läckert! Lite annorlunda och det gör det ju till nåt särskilt.
    gemelli skrev 2007-12-29 20:27:17 följande:
    Fatta ni den här annonsen?Är det 2 likadan speglar för 700 kr? men att det finns 2 olika speglar, eller?www.blocket.se/vi/14521318.htm
    Ja, jag fattar det som att det finns två stycken speglar som de säljer båda två för 700.
    Himmelbit skrev 2007-12-29 20:51:17 följande:
    Här var det lugnt ikväll - är det läggdags för barnen tro?! Visar en fin bild för att pigga upp lite. Denna orkidé bodde på mitt kontor när jag började på jobbet. Eftersom jag inte tål blommor fick den flytta in till en kollega, och den verkar trivas som bara den!
    Oj, vad vacker!
  • MiaMariah
    Himmelbit skrev 2007-12-29 20:59:12 följande:
    Ja visst är den! Jag tycker att den är så jättevacker så jag var bara tvungen att fotografera den från alla håll och vinklar
    Ja, verkligen vacker..
  • MiaMariah
    jockesfru skrev 2007-12-29 21:17:59 följande:
    Jag skulle vilja se lite bilder på era hyllor....vi ska bygga en hylla och jag ska visa gubben bild på konsoll som jag vill ha, men det är inte lätt att hitta någon som går lätt att göra efter...kan någon hjälpa mig???
    Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/miamariah/gallery/phpw3dpen.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.
  • MiaMariah
    numberone skrev 2007-12-29 21:27:13 följande:
    Vad tycker ni om denna lilla söta.... hmm skulle varit vita skenor upptill men det vet vi ju att sånt går att måla www.minimundus.se/popup/leksaker/mobil_fjaril...
    Jättesöt! Men håller med dig, snyggare med vitt upptill.
    jockesfru skrev 2007-12-29 21:38:04 följande:
    Ja hyllplan med snygga konsoller....inte bara sådana där "pinnar" som konsoller utan lite bredare...svårt att förklara. Men jag får leta runt lite.
    Förmodar att mina inte var av intresse då?
Svar på tråden Vita hem del 6