Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

Bea: Fy vad trist att vks inte var över för er del. Hoppas innerligt att ni snart kryar på er!

Mimmi: Kul med utekväll! Jag önskade mig bokstäverna från syrran när hon kom hem, syrran blev snål och la med dem i julklappsspelet. Så jag var nära att bli av med dem fler gånger under spelets gång. Hade satt maken på att se till att de kom till vår familj men min farmor, mamma och minsta lillasyster var ute efter dem hela tiden.

• Det ljuva livet

Uppe med tuppen och känner mig ensammast i hela världen . Lillasyster och hennes familj lyfter om 48 minuter. Med största sannolikhet kommer jag inte att träffa dem förrens maj 2009 .

Hinner läsa ikapp lite och har sett mimmas fina kuddar, Juliahs taklapor och fått ett otroligt Barometerbehov.

• Det ljuva livet

Tack söta Karamellen!

Det roliga är att man alltid stör sig på att ha gäster precis innan de ska hem. De senaste två dagarna har jag tyckt att det har varit superjobbigt och inte kunnat bärga mig att få huset för mig själv.. Nu känns det rätt tomt!

Nya projekt blir faktiskt att ta tag i min träning och vikt. Har aldrig varit så tjock som jag är nu, och depprimerande nog vägde jag tolv kilo mindre som nyförlöst

• Det ljuva livet
    mimmi006 skrev 2007-12-27 06:37:25 följande:
    Vilken lång tid, men det brukar gå fort! Jag har samma nyårslöfte, så jag passar på att äta riktigt mycket choklad nu innan nyår
    Jag med . Vann en snuskigt god amerikansk chokladask i julklappsspelet *eller ja, maken vann den* Galet gott!
  • Det ljuva livet
    mimmi006 skrev 2007-12-27 07:09:38 följande:
    Jag är med på vikttråden ! Den där annonsen har varit ute lääänge, konstigt om de inte har sålt den!?
    Fast de vill ha 9500:- för det. Dyrt tycker jag.

Var på rean igår, hittade vitt påslakan till vår säng för halva priset på hemtex, och en massa kläder till mig. Inga jeans dock, såg ut som en stoppad korv .
  • Det ljuva livet
    mimmi006 skrev 2007-12-27 07:19:54 följande:
    jeansen tar vi sen
    Okidoki! Om typ minus 10kg för min del .

Hittade förresten en söt bricka på coop igår. en rund med en medaljong på mitten. Fanns i svart och vitt för 75:-, köpte ingen till mig själv dock. Hade spenderat tillräckligt med pengar .

Visar päronen jag fick av systern från min önskelista på target.
  • Det ljuva livet

Morrn Juliah!

Ska ni börja träna med?
    Min målsättning är att försöka simma minst en gång i veckan (stora sonen och jag ska gå tillsammans) och att damma av gymmet i källaren.

Svar på tråden Vita hem del 6