Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

Superfint Fluffis!

Lcoft: Kan du sporra mig lite! Jag har tänkt att måla sonens tripp trapp nu när vi har en extra hemma.

• Det ljuva livet
    LCroft skrev 2007-12-27 15:04:34 följande:
    VSM: Svär inombords över saker som inte kan vara färdigt vita när man köper dem och bit i det sura äpplet och sätt igång Eftersom jag inte har så många timmar på dygnet jag kan måla, nåt jag försöker undvika så mycket jag kan faktiskt, så måste jag sparka mig själv där bak för att få det gjort. Och vem gillar att ha hela vardagsrummet och matsalen att se ut som "hej kom och hjälp mig"?
    Jag har fått stolen och ska väl inte klaga. Och jag har en källare som går alldeles utmärkt att måla i. Måste bara hitta orken.

*tycker att det här är världens tråkigaste dag*
  • Det ljuva livet

Peak: Tack så mycket för det tipset !

Kajsa: Åh, vad härlig med ny resårmadrass. Och nya blommor skulle vara så skönt!

Himmelbit: Hitta några fina skåp på sistonde? Jag stod läääänge och tittade suktande på mormor och morfars vitrin från 1880-talet. Fyra lådor nertill, skåpet direkt på, orginalglas och söt spröjs i överkant. *drömmer*

• Det ljuva livet
    Himmelbit skrev 2007-12-27 20:10:33 följande:
    Suck....... Åhhh vad fint! Det skulle passa toppenbra i mitt pysselrum som ska piffas till när övervåningen är klar!! Synd bara att det fanns i Sthlm .Mera, mera, mera!!! Du förstår att jag har saknat dig va?!
    Tack! Har saknat det jag med ! Tråksurfade på blocket i morse men det var inge skoj när jag inte hade en skåpoholic att dela lyckan med .
    mimmi006 skrev 2007-12-27 20:09:24 följande:
    Det där är ju ett drömskåp! Kommer nog inte stoppa med 1200 där...
    Jag är kär vid första ögonkastet! Kommer att drömma om det ikväll!
  • Det ljuva livet
    Kajsa M skrev 2007-12-27 20:29:22 följande:
    Åh vilket underbart skåp! Vill också ha!!!
    Hade inte blivit det minsta förvånad om det inom ett par dagar stod vitmålat hemma hos dig .
  • Det ljuva livet

Vet ni vad min minsta lillasyrra fick i julklapp!? En Nikon D40! jag var grön av avund hela dagen och har insett hur gärna jag vill ha en bättre kamera. Så nu ska jag köpa en sån..

• Det ljuva livet
    mimmi006 skrev 2007-12-27 20:37:07 följande:
    Gör det, det är jätteroligt att fota med den!
    Min farbror som har fotofirma hade plockat fram en, och så köpte pappa en i Usa. Så nu hoppas jag på att få köpa den från farbrorn lagom förmånligt. Har en nikon nu med som jag lånar av pappa. Men dem är så stor och klumpig!
    Har precis fått låna en blixt och kan ta kvällsbilder utan att få dem för gula .
Svar på tråden Vita hem del 6