Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

LinaoMatilda skrev 2008-01-01 14:31:41 följande:
    Himmelbit: Hade ni trevlig fest?
    Hade ni trevligt igår??
  • Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2008-01-01 15:00:31 följande:
    Ja tack det var trevligt. Jag kom hem rätt tidigt så barnen skulle få sova. Men jag hade fin utsikt över raketerna här hemma
    Mysigt! Vår lille 1-åring hade svårt att sova när det var spännande gäster hemma plus alla raketer som hördes. Han sov i omgångar och somnade inte ordentligt förrän vi gick och la oss - klockan 02!! :-O.

Nu ska jag ta tag i disk och plocka ihop inlånade möbler!

Ha en toppendag!
    Kram
  • Himmelbit
    knyttis skrev 2008-01-02 20:48:31 följande:
    Segt här med, är betaversionen bättre eller? Vad är adrsessen till den?
    Adressen är beta.familjeliv.se men det var ännu värre. Där kom jag inte ens in..
    Så vi får väl stå ut med kolan .

Kajsa - TACK! för kommentaren i min blogg!

Knyttis - TACK! till dig också! . Ja, jag har gått på kurs. Men krukorna är inte drejade utan ringlade. Det jag drejat är betydligt mindre saker - det är ju sååå svårt!
  • Himmelbit

Har ni sett vad som bor hemma hos mig!!!

Ursäkta dålig bild men den var sååå gul så jag ville bespara er bländningen och drog ner den lite... .
    Skarp-skylten vann jag ju i Jeas blogg - jag är såååå glad över den!!

• Himmelbit
    mimmi006 skrev 2008-01-03 21:58:10 följande:
    Trevligt! Inget ont som för nåt gott med sig Har ni några roliga bilder att visa ikväll och hott aupp tråden?
    Ifall du missade min bild från igår, så kommer den igen...
    Ber än en gång om ursäkt för kvaliteten men bättre lite dimmig än gul kanske..

Skarp-skylten som jag vann i Jeas blogg!! *super-duper-nöjd*
  • Himmelbit
    Mori skrev 2008-01-03 21:58:22 följande:
    mimmi006: Jag fattar inte det där med beta, spelar det någon roll vilken av dem man är inloggad på? Är det inte samma trådar och jox på båda? Tycker FL har varit helt sjukt segt ett bra tag nu
    Beta är en "smygtitt" på hur den sajten kommer att se ut efter uppdatering. Den kommer att ligga skarpt den 14:e, med det nya utseendet.

Så ja, det är exakt samma trådar m.m. men uppdaterade funktioner och framförallt layouten.
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2008-01-03 22:05:04 följande:
    Åååå ditt lyllo! Så fint! Hur är det annars?
    Ja, jag känner mig som ett riktigt lyllo!!

Tack bara bra!! Jobbar sista dagen imorgon innan det är dags att vara mammaledig en sväng igen (2,5 månad). Hur är det själv? När kommer du till mig?
  • Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2008-01-03 21:53:52 följande:
    Jisses så segt fl har varit ikväll. Nåja, jag har fått en del annat gjort istället. Har ikväll målat krokbrädan i vår hall vit. Visst blev det finare, även om jag har en strykning kvar så ser det ju bättre ut
    Extremt segt!!
    Åhh det låter jättefint! Har du bild?! Jag kan stå ut med att den inte är riiiiktigt klar ännu..
Svar på tråden Vita hem del 6