lasseliten skrev 2008-01-03 22:21:50 följande:
hej! Har inte kommit i på FL på hela eftermiddagen/kvällen. Mimma - ert badrum kommer bli kalasfint. Har lådan med grönt kors, men är för glömsk för att komma ihåg priset tyvärr. Fanns i två storlekar iaf, det kommer jag ihåg Himmelbit - avis Mimmi - avis
Jag har inte heller kommit in... Ska inte ens försöka ge mig på att läsa ikapp, även om det verkar var lite snabbare nu!
LinaoMatilda skrev 2008-01-03 22:27:26 följande:
Nja, ingen bild än. Har ju inte ens krokarna på plats än då den ska målas en gång till. Lovar dig en bild imorgon
Vad bra! Jag hänger här på låset imorgon då...

mimmi006 skrev 2008-01-03 22:28:04 följande:
Vad roligt!! Vi bokar en dejt, det enda jag vet är disney on ice den 26:e... nu ska jag spara allt till dess och bara städa. Och äta nyttigt!
Jag har ingen almanacka så jag vet inte hur det ser ut, men det tycker jag absolut att vi gör!! Du är duktig du!! Om du känner att du städat färdigt därhemma sedan så kan jag ställa upp med mitt hem när du kommer *snäll och omtänksam*....
Usch ja, det nya livet... Jag är så totalt omotiverad även om jag verkligen borde och behöver. Har faktiskt "skött mig" och är även med i en stegräknartävling på jobbet, så motivationen kommer nog hoppas jag (så att jag på allvar ta tag i det).
mimmamum skrev 2008-01-03 22:28:18 följande:
Nej, nu säger jag natti!
Natti natti!