Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita hem del 6

Vi skulle det vara kul med en Vita hemträff?!
    Vi kan ju bo hos Juliah i hennes gästhus
    Skämt åsido, men nån gång under juni-aug skulle vi kunna hitta ett datum kanske?

• malins79
    juliah skrev 2008-01-25 14:25:41 följande:
    Visst tusan har man en docksäng länge, den kan ju till och med gå i arv Men den var rackarns dyr tycker jag.
    Elle får önska sig den i 1årspresent!
  • malins79
    juliah skrev 2008-01-25 14:38:53 följande:
    malins, *harkel harkel*, kanske kan klämma in ett par tjejer kanske Jag är galet sugen på sängen. Varför blir man så köpsugen?!
    Varför man blir köpsugen vet jag inte, men jag märker att när jag inte handlat något på ett tag får jag ett uppdämt shoppingbehov.
  • malins79

Rosa och grönt är så fint ihop tycker jag. Saga har gröna tapeter på sitt rum och jag tycker det passar bra med rosa till.

• malins79

Idag har jag varit hos målarna och bestämt att dom ska komma hit och måla vår hall.
    Ok det kostar en del att ha målare som gör det men så blir det perfekt och jag kan ta hand om barnen och M jobba.
    Ska jag måla så går en hel helg åt till det och då kommer hushållet att förfalla om M ska sköta marktjänsten.... Sen kommer han bara tjata en massa om typ "vad ska vi äta?" och sen får jag ryka in och diska och torka av i köket.

• malins79
    Det ljuva livet skrev 2008-01-25 19:19:28 följande:
    Jag röstar för att vi ses på framsidan istället!
    För min del spelar inte Göteborg eller Stockholm så stor roll. Om det blir Gbg kan jag åka hem men om det blir Shlm måste det bli övernattning. Men känner jag min man rätt så förljer han med och har barnen och så bor vi antingen hos vänner eller på hotell.
  • malins79
    Daggdroppen skrev 2008-01-25 19:32:14 följande:
    Lina: Tack Malin: Fin lampa du visade förresten Fluffis stil Och kul att få det målat DDL: Fina kuddar!!!
    Tackar, priset var ju det bästa, 60kr, smålänning som jag är.

Imorgon ska jag spana in en annan taklampa för 60kr, jag hoppas den finns kvar den är lite likt den som säljs på http://www.affarenigamlastan.se/index_sortiment.html den som heter Torup. Fast jag har för mig den som fanns på loppisen var fyrkantig.
  • malins79
    Daggdroppen skrev 2008-01-25 19:40:29 följande:
     Hittar inte...
    under lyktor...
  • malins79

Såg att ni hittat lampan!
    Om den är så fin som jag fick för mig, så kommer den hänga i hallen. Jag ska hänga på låset imorgon kl10. Hoppas den finns kvar så att man åtminstone har en chans att avgöra om den är fin eller ful. Om den redan är såld kommer jag bara gräma mig och tror att den var superfin. Måste bara komma ihåg att ta ut pengar innan.

• malins79

Det var ju meningen att jag skulle få shoppa idag men Saga är sjuk. Jag och Jacob åker nog till JKPG på tisdagförmiddag när Saga är på dagis. Tänkte springa in en snabbis först på A6, finns några inredningsaffärer där som kan vara kul att kika i. Sen har ju Hemtex 50% på allt i butiken tänkte kolla om det finns några fina sängkläder eller handdukar kvar.

Sen ska vi in på IKEA, har redan skrivit en lista med småsaker som gardinstänger och gardinringar. Jag vet att jag lätt kan glömma vad jag ska ha när jag väl är där särskilt om man har otur att J skulle bli gnällig precis när man ska leta efter det man behöver.

Svar på tråden Vita hem del 6