Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita hem del 6

Hur mycket kostar Brukas stora postlådor?

Finns det några andra snygga postlådor?

• malins79
    M HOW skrev 2008-01-28 18:57:05 följande:
    Malins79 såg att du frågade om brukas postlådor, kommer inte ihåg priset men vill bara säga att iaf våran (och mina föräldrars) läcker in vatten!Julia jag trodde ni fick ge mkt mer för erat underbara hus, men ni har totalrenoverat va? Har du inga förebilder :)mimmi006 härliga sängar =)
    Okej, då kanske man inte ska köpa en såndan!
  • malins79
    MildaMaränger skrev 2008-01-28 20:34:48 följande:
    Skötväsketips skulle jag behöva! Om ni har några!
    Med Saga hade jag den som fanns till Teutonian. En hederlig skötväska som man hängde på handtaget. Nu har jag haft en rosa med vita ränder från Peak , typ en strandväska. Det har funkat bra, jag har haft den under vagnen för det har inte gått hänga på styret nu när Saga står på ståplatta plus att jag tyckte det var roligare med "en vanlig" väska.
  • malins79

God morgon!
    Idag är Saga lite bättre men hon är helt matt och det är ju inte så konstigt när hon haft hög feber i nästan 1 vecka.
    Tänkte visa lite bilder om det är OK?

011.JPGTvättbräde för 20kr
    010.JPGTaklampa som ev ska hänga i hallen för 70kr, är den ful eller fin?
    005.JPGKökshanddukar från Rusta för 30kr
    003.JPGFÖREBILD Lampfot för 40kr, stora krukan 25kr och den lilla  skålen för 5kr
    017.JPGEFTERBILD, lampfoten står i källaren, för den luktar så mycket. Kommer bild på den sen när den fått en lampskärm också.

• malins79

Taklampans kedjor måste kortas av innan den kan hängas upp, och lampkontakten måste bytas. Men det är sånt maken få göra.

• malins79

Kajsa, det blev fint i tvättstugan!

Mori, vad duktig du är på att virka!

Fluffiga, säger som Kajsa, sänk kraven och köp något färdigt, kanske frysta kanelbullar, lägg dom på bakplåtspapper innan du sätter in dom i ugnen så ser dom egengräddade ut när gästerna kommer.

Idag vid lunch ringde den läkaren som Saga var hos igår, hon hade fått hennes provsvar och det visade sig att hon hade Lunginflammation! Vi fick tid för återbesök på torsdag. Idag har hon iallafall varit uppe och lekt och inte sovit något extra. Febern är nog borta men hon är så blek, när hon sitter i vår vita soffa syns hon knappt.

• malins79
    LinaoMatilda skrev 2008-01-29 20:54:39 följande:
    Ojdå, bra ni fick reda på det iaf så hon får behandling. Stackars liten.
    Vi fick pencilin igår för då trodde hon det var öroninflammation. Men jag tror Saga har haft detta ett tag för hon blev sjuk i månadsskiftet nov/dec och fick hosta. Sen har hon hostat i stort sett fram tills nu. Sen har hon klagat på ont i magen, men vi trodde det först var för hon väntade på Tomten men hon har haft ont efter jul också. Man känner sig lite dum som inte kollat upp detta tidigare. Jag har även tyckt hon varit lite blek och varit trött.
  • malins79

Kikar bara in en snabbis. Kul med en träff, hoppas jag kan då.

Svar på tråden Vita hem del 6