Daggdroppen skrev 2008-01-04 16:11:59 följande:
Jättefint!!!!
Tack!
Daggdroppen skrev 2008-01-04 16:15:49 följande:
Tycker att alla har visat så fina vårbilderpå sistonet så nu ska jag kontra och visa två vinterbilder. För vi har vinter till april. Så jag får vänta lääänge på vårenHär är mina gamla skridskor:Och här hänger de:
Vad fint!
FruPuffen skrev 2008-01-04 16:19:36 följande:
Jag ska också sy vårkuddar någon dag, har i allafall lagt fram tygerna . Det blir en blåvitrandig och en vit med mörkblå blommor (tyget från Ikea).Detta snodde jag ihop efter min promenad med vagnen idag (sövde barn, motionerade och gjorde pyssel på samma gång ). Tror jag har sett det i lantliv eller om det var vakre hjem, var hur enkelt som helst. Den blev dock lite ojämn ser jag nu, men ni förstår principen :
Så fin, såg det i tidningen vilken det nu var..
Beatrize74 skrev 2008-01-04 16:21:06 följande:
Åhhhh...vad många fina bilder ni visar på tapeter, glasklockor och skridskor.Jag håller på och städar bort julen som bäst. Granen är ute och julsaker är ihopsamlade i julkartongen igen. Men...jag står i valet och kvalet om jag ska kasta med mina pappersskridskor, eller om de ska få hänga kvar. Är de mer "juliga" än "vintriga"? Eller hur är det? Är de vintriga kan de gott få hänga kvar ett tag ju. Här är en bild på dem om ni glömt bort dem...
beasbarnslikheter.blogspot.com/2007/12/skrids...
Låt dem hänga kvar, skriller kan man ju åka vintern lång!
summer06 skrev 2008-01-04 17:42:02 följande:
så här gjorde ja i min kupa nu till jul!
Vad vackert..
Kajsa M skrev 2008-01-04 17:52:06 följande:
Har sytt en kudde idag - igen!En helvit med vinge och breda knytband.Makens kommentar:- Jag antar att jag får flytta ut snart! För nu börjar det bli måååånga kuddar!
Å vad fin! *fniss* hälsa maken att jag gärna tar några stycken om han tycker det blir trångt

LDN skrev 2008-01-04 18:16:39 följande:
tänkte höra om det är någon som har lite snygga tips om vad man kan ha på väggarna. det står alldeles sill i mitt huvud. är så inspiration lös vad det gäller det just nu. tycker mig inte kunna komma på något. har en rad med tomma väggar här hemma som jag inte vet vad jag ska fylla med??!! kanske eventuella tips på nån internetsida också?
Kika in i våra gallerier så kanske du kan få nån idé.. Spontant sett gillar jag tavellister som göra att man kan varva.
Birks och Kalles mamma skrev 2008-01-04 18:58:21 följande:
Fast jag tycker min häst jag fick i SWAPen var finare faktiskt.
Tycker jag också, den är underbar! Hänger på garderoben i hallen.