Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vita hem del 6

Godmorgon!

MM, så skoj med vagn!Och säng! Vad mysigt att få boa!

Mori, vad duktig du är och snabb!

Idag ska jag få vara helt själv några timmar! Vet inte vad jag ska hitta på! Skrattande Jo lite pållar ska det bli förstås, kanske hinner jag med en loppisrunda också!

Vad ska ni göra tjejer?

• mimmamum

Godmorgon!

Spännande juliah!

Jag ska hälsa på min mamma en sväng och sedan min farfar så då det blir släkt för hela slanten!

Tvättar och tvättar! Inget spännnande alls!

• mimmamum

Ja tvätten ta visst aldrig slut! Önskar jag hade en sådan fin tvättstuga som er fluffiga och juliah! Flört Då skulle der bli roligare!

• mimmamum

Godmorgon!

Lynn, det låter ju toppenbra!

Mimmi, skänken blir säkert jättefin, jag röstar på ljusblått!

Jag har hamnat i en total vårdeppighet, brukar göra det och allt med hus och så vidare har sänkt mig rejält. Gråter Känns så otroligt tråkigt! Jag får glädjas och kika på era projekt istället, inspirationen här är likamed noll, tyvärr.

• mimmamum

juliah, jag ska försöka att inte tänka på hus och inredning. Idag ska vi på kyrkis och träffa andra mammor och barn, det är tur att barnen finns!

Kajsa, nu har jag nog missat? Vad hände med täcket?

• mimmamum

Lasse, ja snälla kom hit och hjälp till lite! Skrattande Du är för superdupergullig! Egentligen gillar jag denna lägenhet men den är på tok för trång för oss, vi BEHÖVER ett hus nu! (I alla fall jag) Jag har åter tusen ideér som jag vill förverkliga men först i ett hus, ni förstår nog min frustration!

• mimmamum
    Sylt skrev 2008-01-28 17:27:59 följande:
    ... hann inte riktigt, men håll tillgodo. Nya prylar i bloggen!
    Vilka retbilder! Fick tänka en stund på mittenbilden men har nog listat ut det nu! Skrattande Grattis till sådana fantastiska ting!

Kajsa, din tvättstuga kommer bli kanon med lite piff! Skynken blir perfekt, ombonat och fint! Dessutom döljer det ju perfekt!

Jag är lite nyfiken! Ni som köpt hus, se hit!

Hur mycket kostade ert hus?
    Hur mycket betalar ni i månaden?
    Vad har ni för uppvärmning?

Vore jätte tacksam för svar! Glad
  • mimmamum

Godmorgon! Tusen tack för att ni ville dela med er av huspriserna! Vissa som lasseliten har gjort ett verkligt fynd medan andra har betalat rätt mycket är min slutsats!

juliah, i hur pass dåligt skick var ert hus? Utvändigt och invändigt?

Jag har spanat in ett riktigt renoveringsobjekt som behöver fräschas till både på utsidan och insidan! Ägarna har inte bestämt sig helt ännu om det ska säljas och vi tvekar väl en del inför allt jobb!

• mimmamum

lasse, vad ska du sy?

Lynn förstår att det är jobbigt!

• mimmamum

lasse, det låter fint! Nix jag har inte visat detta hus, har ingen bild. Men det är ett sekelskifteshus, två plan, rätt stort. Ägarna har börjat panelklä ena sidan med liggande/stående panel plus byta ut fönstren. Invändigt är det total katastrof!

Svar på tråden Vita hem del 6