• LCroft

Vita hem del 6

En fråga!

Vad heter mattan som bl.a Kajsa M har i köket? Ser ut som en trasmatta men är i plast?

• LCroft
    malins79 skrev 2007-11-13 18:18:14 följande:
    Är väl från Pappelina?
    Tack
  • LCroft

Tack för hjälpen med Pappelina! Mamma som funderar på matta till deras nygjorda kök så vi satt och tittade runt

Är det bara vi som inte har snö? Det får gärna komma hit, nu är det bara kallt, mörkt och trist Fundersam

Lånade hem mammas symaskin idag igen så imorgon ska det inhandlas lite tyger så får jag börja sy lite igen Skrattande

• LCroft

Godmorgon! 

juliah: Stackars din man! Lanttis som man är så fattar man inte att det kan bli såna köer, då hade de nog fått ta hela vår lilla stads befolkning och sitta i bilarna i kö Förvånad Vi är nog på ett sätt lite bortskämda, nära till allt, fast jag bl.a tycker att barnen har rätt långt till skolan, 3,5 km Så Rebecca kör jag varje dag. Men det tar ca 15 min fram och tillbaka om det är rött ljus vid de några trafikljus vi har Skrattande 

Lanttulaatikko, kan rota fram något recept till dig men jag erkänner att jag är lat! Jag köper färdig och blandar bara med lite grädde och och in i ugnen med skorpsmulor på Hemlis

• LCroft
    Feffie skrev 2007-11-14 07:50:51 följande:
    Har frågat förr men frågar igen. Ang vitmålad trapp. Någon som målat sin trapp vit. Jag var inne och hörde med färgaffären som sa att visst finns det färg som ska hålla bra osv, men han sa att det kan dock bli halt. Med två små barn blir man fundersam då.Så nu undrar jag om ngn upplever sin vitmålade trapp hal?/Jen
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m24060646.html hon har ju också målat vitt.
  • LCroft

Knyttis: Hoppas ni kryar på er snabbt!

Det är faktiskt många med finskt påbrå här Roligt!

• LCroft
    mimmamum skrev 2007-11-14 10:23:53 följande:
    Så fina! Jag vill också sy julstrumpor, är det för tidigt att låta dem hänga framme redan?
    Tack snälla! Om det är för tidigt att ha dem framme har jag inte hunnit fundera på än Tänkte ge till mina släktingar i julklapp också så det är främst det jag håller på med nu. Börjar i tid så det inte blir stressigt
  • LCroft
    Rosesarered skrev 2007-11-14 10:28:39 följande:
    Letar efter en äldre kvinnlig bloggare, har tappat bort/glömt namnet. Har för mig att hon är i 55års ålderna och har nån afganhund. Någon som har en susning om vem jag pratar om?
    Tyvärr! Ingen aning faktiskt....
  • LCroft

Grattis gemelli till en underbart söt Vide! *känner att äggstockarna hoppar och skuttar där inne igen*

mimmamum: Fin!

Karamell: Den är så söt! Såg den i nyaste Lantliv kanske?

Svar på tråden Vita hem del 6