Inlägg från: jezzzica |Visa alla inlägg
  • jezzzica

Vita hem del 6

jag hittade! tack tack

Himmelbit skrev 2007-11-25 20:01:42 följande:
    Längst till höger har du en liten ruta där det står "Download". Klicka på den och välj sedan "Spara".
  • jezzzica

åh så mysigt ni verkade ha! Fikade och handlade ni eller var det pyssel på ngt sätt?

FruPuffen skrev 2007-11-26 00:59:46 följande:
    Skrev fel i länken ovan:www.etthusivitt.blogspot.comska det va´!
    [/citat]
    mimmamum skrev 2007-11-26 07:13:46 följande:
    [citat]
    Jag är vaken! Hade önskat sovmorgon men sonen är pigg, som alltid!Här bara snöar och snöar det, vet inte ens om vi vågar oss ut idag! Får nog bli lite pyssel inne!newht, åh så mysigt det låter!
    åhh snö jag önskar vi hade snö någon endaste gång...men det är bara slaks här om det blir ngt
  • jezzzica

I agree!

newht skrev 2007-11-26 08:16:58 följande:
    Hehehe, tack nublu, vad du e söt! Jaja, så länge de inte ösregnar e de väl okey o vara västkustbrutta...men jag hade nog hellre bott i kalla norrland
  • jezzzica

haha ja precis man vill ju bara ha det bästa från varje sak

newht skrev 2007-11-26 08:19:58 följande:
    jezzzica; I alla fall om vintern, sommaren stannar jag gärna på min salta ö
    Jag har faktiskt börjat så smått plocka fram julen, skall ha hela klassen på första adventsfika på söndag så då vill jag ha färdigt allting. Idag är jag hemma med sjuk son så jag får kanske gjort lite till idag. Någon som har någon helt fantastisk ide om vad man kan bjuda på för juligt?
  • jezzzica

åh det lät ju super gott och superlätt! tack!

mimmamum skrev 2007-11-26 08:37:15 följande:
    jezzzika, jag gillar saffranskaka, som en sockerkaka med saffran, jättegod med glögg!
  • jezzzica

jag tycker att det låter som en superbra idé att "ge" honom den i julklapp....

Beatrize74 skrev 2007-11-26 09:05:20 följande:
    Godmorgon!Här är det småkallt inomhus och snöigt utanför. Barnen förstår inte varför de måste ha sockor på sig inomhus "Det har man ju i dummidubbar" säger min dotter indignerat. (Gummistövlar alltså)Och gosiga tröjor vill de inte ha över sina pyjamas vid morgonmyset. Själv är jag också lite "kinkig" då jag har ont i halsen och öronen. Men det är vackert ute när det snöar, helt underbart!Vet ni...bordet och stolarna på Blocket fanns kvaaar.... (och någon hylla också ingick i det superlåga priset), precis den modell vi tittat på. Har mailat och sagt att vi vill ha det och frågat lite närmare om mått och så, men det här känns helt ok att köpa som mellanbord. Verkligen toppen. Nu ska jag göra en "kupp". Jag ska sätta ut vårt vitrinskåp och vår "Bonde" mediamöbel på Blocket. Jag har fotat tidigare och förberett för att sätta ut dem, men maken tycker vi kan vänta med mediamöbeln. Han vill ha den här:www.svenskahem.se/Den är inte så otroligt hemsk. Den är ju dessutom vit och i hans mediaforum är det många av killarna som har en sådan. Den är lite av hans dröm. Men...vad tycker ni? Själv känner jag att jag hade önskat att den inte hade svart överskiva och kanske inte var så "stram", men de mer romantiska som finns på Mio och IKEA är inte tillräckligt djupa, behövs vara 50 cm. Funderar på att ändå gå honom tillmötes och ge honom den i liksom "julklapp" om ni förstår hur jag menar. Han skulle vara supernöjd i alla fall och själv dör jag väl inte. Den är ju tusen gånger bättre än den vi har idag. Han har även pratat om att bygga en egen av IKEAköksstommar och luckor. Får se om det kan vara en lösning också kanske.Nåja...jag ska sätta ut mediamöbeln vi har i alla fall för de tusenlappar den är värd och sedan får vi använda soffbordet till mediamöbel tills vi köpt den vi vill ha. Återstår att se om den blir såld nu så här nära jul!
  • jezzzica

tackar tackar tackar! du räddade min vecka, kände verkligen att jag inte orkade ställa mig och baka lussekatter ännu och inte till 20 pers men detta var ju kalas!

mimmamum skrev 2007-11-26 09:12:11 följande:
    Ganska svårt var det, men inte omöjligt!
  • jezzzica

aj aj jag vill gärna ha kvar min hand så jag lovar att inte störa
    Smultron och glass skrev 2007-11-26 09:13:27 följande:

God morgon! Nu ska jag äta frukost. Jag brukar aldrig vara hungrig direkt på morgonen, men på tunnelbanan höll jag på att avlida! Dessutom var det stopp pga "ordningsstörning", så det tog en halvtimme längre att komma till jobbet. Jag kan säga att den som kommer ivägen för min macka och yoghurt biter jag av handen på Nu ska jag skumma ikapp lite.
  • jezzzica

ja fy f*n jag kan bli så arg på sådana här saker...hur tänker de? Det känns nästan för fel för att vara sant...

Peak skrev 2007-11-26 09:32:41 följande:
    Ja vilken bra regering vi har - synd bara att man inte är rik så man gynnas av den!A-kassan har inte räknat fel...jag har jobbat i 6 månader och varit fl i 6 månader så då delar man min genomsnittslön XX på 12 mån - inte på 6 mån!!Så nu sitter jag här med tårarna rinnandes och förbannar regeringen som kommit på detta. Helt sjukt!!
  • jezzzica

det är helt galet..90 000 klick på denna tråden och den är inte ens en månad... hmmm det är 3 klick i minuten dygnet runt om man nu räknar på det "mattenööörd"

Svar på tråden Vita hem del 6